radziuGD Napisano 19 Marca 2020 Napisano 19 Marca 2020 Używał ktoś może w szosie tego wynalazku i jest w stanie podzielić się opinią? Jak to się ma do lateksów, niby nawet 50-65g oszczędności per koło (michaś latex to ~88g) ale cena jak za dętkę powala: https://allegro.pl/oferta/tubolito-detka-szosowa-tubo-road-18-28x700-sv80-8578135612 https://www.bike-discount.de/en/buy/tubolito-s-tubo-road-700c-tube-sv-780317 https://road.cc/content/review/253312-tubolito-tubo-road-700c
1415chris Napisano 19 Marca 2020 Napisano 19 Marca 2020 Jakakolwiek lateksowa detka, wlacznie z najciezsza Michelin, ma nizsze opory toczenia niz tubolito, nawet wliczajac wersje S Turbo wazaca 22g (pod tarczowe hamulce). Co do wagi, najlezejsza lateksowa detka Vredestein wazy ponizej 50g. Lateks Vittori ok 70g jest szybszy of S Turbo o 3W, a od normalnej wersji 5W. Porownujac do Vredestein bedzie nieco wiecej. Takze jak komus zalezy na "performance" raczej tubolito nie jest dobrym wyborem. Jak ktos jezdzi na normalnych detkach, to wtedy Tubolito moze byc jakas alternatywa. Nie wiem jak to wyglada z odpornoscia na przebicia ale na pewno bedzie lzej, no i drozej, sporo drozej https://www.aero-coach.co.uk/inner-tube-rolling-resistance#&gid=1&pid=1
radziuGD Napisano 20 Marca 2020 Autor Napisano 20 Marca 2020 Dzięki Chris, po lekturze tego https://xanadu.com.pl/go/blog/post.1486 to już całkiem nie ma sensu.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.