chorus Napisano 3 Marca 2020 Napisano 3 Marca 2020 Witam Czy ktoś już miał do czynienia z tym sklepem ? Pytam bo nie odpowidają na maile i nie odbierają telefonu.
Booby Napisano 3 Marca 2020 Napisano 3 Marca 2020 Niezliczona ilość razy. Osobiście i mailowo. Zawsze bez zarzutu.
chorus Napisano 3 Marca 2020 Autor Napisano 3 Marca 2020 A jakich godzinach pracują by mieć szansę się dodzwonić ? Na stronie nie ma tej informacji.
radziuGD Napisano 3 Marca 2020 Napisano 3 Marca 2020 6-15 w tych godzinach zawsze dostawałem od nich maile
chorus Napisano 4 Marca 2020 Autor Napisano 4 Marca 2020 Tak, to rzeczywiście jest zgadywanka z tymi godzinami. Próbowałem się do nich wczoraj dodzwonić w zakresie tych godzin ale niestety nikt nie odbiera. Dzisiaj jest trzeci dzień z rzędu bez odpowiedzi na dwa maile. To wygląda jakby odpowiadali na maile kiedy i komu chcą. Gdyby nie to, że już im zapłaciłem to bym nie tracił na nich czasu. Jeszcze się nie spotkałem z żadnym sklepem internetowym i jakąkolwiek inną firmą by kontakt był tak utrudniony. No chyba, że chodziło o zaległą zapłatę za fakturę. A mieliście jakieś problemy z otrzymaniem zwrotu pieniędzy za odesłane rzeczy ?
radziuGD Napisano 4 Marca 2020 Napisano 4 Marca 2020 Upatrywałbym problemu w zdarzeniu losowym, przez ostatnie 8 lat zawsze zamówienie wysyłali tego samego lub następnego dnia. Otrzymałeś wiadomość o tytule: zmiana statusu zamówienia?
lewocz Napisano 4 Marca 2020 Napisano 4 Marca 2020 No ale w czym jest problem? Jeżeli zrobiłeś zwrot to mają 14 dni na przelew. Spokojnie czekaj.
paulinaad Napisano 15 Października 2021 Napisano 15 Października 2021 chorus - czy otrzymałeś zamówiony towar? Też mam problem z tym sklepem, zamówiłam i opłaciłam kurtkę. Gdy przed zamówieniem pytałam o produkt od razu odpisywali, po złożeniu zamówienia kontakt się urwał, nie odpisują na maile, nie odbierają telefonów. Na stronie informacja że wysyłają w 24h, zamówienie złożyłam i opłaciłam 3 dni temu.
chorus Napisano 16 Października 2021 Autor Napisano 16 Października 2021 Tak, wtedy to długo trwało ale się dobrze zakończyło. Teraz ogólnie jest problem z towarem.
Fiko Napisano 12 Kwietnia 2022 Napisano 12 Kwietnia 2022 Czy ktoś aktualnie robił zakupy w tym sklepie? Ten sklep stara się ukryć swoją tożsamość. Pod adresem rejestrowym sklepu jest market - w tym miejscu nie ma takiego sklepu stacjonarnego endurastore. Przesyłki należy im odsyłać na paczkomat. I tak naprawdę nie wiadomo skąd są i gdzie się mieszczą. W google zero opinii, zdjęć...W połączeniu z opiniami Chorusa i paulinaad, nie wiem czy ryzykować zakup a później ewentualną mękę ze zwrotem.
kipcior Napisano 13 Kwietnia 2022 Napisano 13 Kwietnia 2022 Przecież to sklep internetowy to co byś chciał na miejscu? Adres masz podany, nip też więc jest ok. Kupowałem kurtkę miesiąc temu, podają co jest dostępne i w jakim rozmiarze, odpowiadają na pytania, nawet mi ją zmierzyli, jak dla mnie ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.