Andrzej2342 Napisano 2 Marca 2020 Napisano 2 Marca 2020 Prośba o wsparcie w temacie jak powyżej. Planuje zakup pierwszych sensownych opon które będą w „miarę” uniwersalne w terenie i znośne na dojazdach. Póki co jeżdżę na continental mountain king 2.2 z drutem, zwykła mieszanka. Czego szukam ? Opon do lasu, na single oraz na sporadyczne wypady w góry typu Enduro Trails Bielsko. Wiem, wiem że tu powstaje duży problem bo nie ma opon do wszystkiego zwłaszcza jak dodam że sporo dojazdów mam asfaltem i nie chciałbym znacząco większych oporów na asfalcie vs aktualne opony. Wstępnie interesuje mnie z maxxis: ardent, rekon, minion ss, agressor, z wtb vigilante ...( wszystkie w rozmiarach 2.2-2.3”). Nie mam doświadczenia z żadnymi z nich i chciałbym prosić o podpowiedz bo trochę obawiam się oporów co niektórych na dojazdach. Oczywiście jestem otwarty na inne również lżejsze propozycje które poradzą sobie w terenie ( najpierw szukam opony przedniej bo ta wymaga wymiany w pierwszej kolejności).
Andrzej2342 Napisano 2 Marca 2020 Autor Napisano 2 Marca 2020 Dodam jeszcze SCHWALBE Nobby Nic performance do interesujących mnie opon