Toudi Napisano 22 Lutego 2020 Napisano 22 Lutego 2020 Witam Jestem w posiadaniu gravela kellys soot 30 na obręczach KELLYS Grind Disc 622x17 z oponami Schwalbe Smart Sam 40mm. W najbliższym czasie chciałbym zmienić oponę na coś o szerokości 28mm do jazdy w większości po asfalcie. Jako że zależy mi na systemie tubeless chciałbym się was poradzić co powinienem zrobić aby to osiągnąć: kupić jakieś opony 28mm i bawić sie w uszczelnianie na obecnych obręczach (budżet na opony to ~100-110zł szt.) zamówić składane koła specjalnie pod system tubeless (chciałbym się zmieścić w 1000-1200zł za komplet, nie wiem czy to racjonalny budżet jak za cały zestaw kół z systemem tubeless(?)) Kilka dodatkowych pytań: Gdybym brał same opony do obecnych obręczy, to czy musiałbym brać jakieś z oznaczeniem tubeless ready? na razie mam na oku Vittoria Zaffiro Pro 28mm Ma ktoś jakieś opinie o kołach fabrycznych Kellysa, warto myśleć nad wymianą na coś konkretniejszego?
Mod Team durnykot Napisano 22 Lutego 2020 Mod Team Napisano 22 Lutego 2020 21 minut temu, Toudi napisał: zamówić składane koła specjalnie pod system tubeless (chciałbym się zmieścić w 1000-1200zł za komplet, nie wiem czy to racjonalny budżet jak za cały zestaw kół z systemem tubeless(?)) Popytaj użytkownika @dawid, który w tym budżecie powinien Ci zaproponować dobre, lekkie koła z obręczami TLR ( korzystałem, polecam ). Tu jego sklepik. https://daveo.pl/section,tarczowe,70,71,15 Ewentualnie takie Mavici https://www.rosebikes.pl/mavic-allroad-disc-ust-28700-c-gravel-road-wheels-2019-2672879?product_shape=black&article_size=28" 23 minuty temu, Toudi napisał: kupić jakieś opony 28mm i bawić sie w uszczelnianie na obecnych obręczach (budżet na opony to ~100-110zł szt.) Nie wiem czy w tym budżecie znajdziesz opony TLR na szosę. 24 minuty temu, Toudi napisał: Gdybym brał same opony do obecnych obręczy, to czy musiałbym brać jakieś z oznaczeniem tubeless ready? Tak. 24 minuty temu, Toudi napisał: Ma ktoś jakieś opinie o kołach fabrycznych Kellysa, warto myśleć nad wymianą na coś konkretniejszego? W tej klasie cenowej ( mam tu na myśli cenę roweru ) fabryczne koła są zazwyczaj kiepskiej jakości ze sporą wagą. Wymiana na lżejsze koła z obręczami TLR będzie bardzo odczuwalną poprawą.
pekaes Napisano 23 Lutego 2020 Napisano 23 Lutego 2020 Pytałem się na profilu FB Kellys'a i uzyskałem odpowiedź, że wystarczy taśma i można przechodzić na bezdętki.
Misiek85a Napisano 6 Kwietnia 2022 Napisano 6 Kwietnia 2022 Chciałbym się podłączyć do dyskusji, szukam potwierdzenia czy komuś skutecznie udało się przejść na tubeless na obręczach KELLYS Grind Disc 622x17. Mam Soota 50 i chciałbym przejść na system bezdętkowy z oponami Opona SCHWALBE G-One. Pytałem producenta jak i sklep w którym kupowałem rower. Oficjalna wersja jest, że obręcze nie są tubeless ready. Nieoficjalnie chodzą słuchy, że da się to zrobić i opony nie spadają z rantu, ale zanim zacznę się w to bawić i zainwestuję w zestaw do konwersji szukam potwierdzenia, czy komuś realnie się udało to zrobić na tych obręczach. Z góry dzięki za odpowiedzi.
Hejja Napisano 28 Sierpnia 2022 Napisano 28 Sierpnia 2022 Hej, mam identyczny zamiar i te same pytania. Udało się zadziałać w temacie zmiany na system bezdetkowy? I czy rzeczywiście taśmy wystarczą? I jak sprawdza się 28 mm w Kellys??
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.