adamsanders Napisano 29 Sierpnia 2021 Napisano 29 Sierpnia 2021 (edytowane) pierwsze 3 fotki wspomniany tył, kolejne przód. Ciśnienie w większości czasu nie więcej niż 1.7 bar. Od dłuższego czasu mniej niż 1.5. Edytowane 29 Sierpnia 2021 przez adamsanders 1 Cytuj
Mod Team bogus Napisano 29 Sierpnia 2021 Mod Team Napisano 29 Sierpnia 2021 Przód wygląda jak nowy. Tył faktycznie już jest zużyty, ale jeszcze pojeździ. Cytuj
Shamtu Napisano 29 Sierpnia 2021 Napisano 29 Sierpnia 2021 Też potwierdzam że opona Jack Rabbit II PRO z EPS znika jak szalona. Mam ponad 2000km na niej i w tyle zniknęły już nacięcia w klockach. Bieżnik wyraźnie niższy niż na przodzie. Jak dla mnie to uszczelniają się bardzo bardzo słabo, może to dlatego że to wersja CS-515, a tu nie ma informacji że są TL. Maxxisa wystarczyło nałożyć na obręcz i nawet na sucho napompować. CST nawet na zalanym mleku lekko rzygały na początku, bez strzału nie napompujesz. Jak dla mnie Maxxis IKON pod względem wygody zakładania i żywotności wgrywają. Choć są cięższe i kosztuje milion monet. Cytuj
Safar Napisano 29 Sierpnia 2021 Napisano 29 Sierpnia 2021 W dniu 27.08.2021 o 19:43, bogus92 napisał: @Safar możesz zmierzyć suwmiarką szerokość opony? Daj znać przy okazji jakie ciśnienie i jaka szerokość obręczy. 1,5 bar -> 56mm;2 bar -> 57mm; 3bar ->57,5mm. 1 Cytuj
Mod Team bogus Napisano 29 Sierpnia 2021 Mod Team Napisano 29 Sierpnia 2021 Dzięki @Safar za pomiary. Wygląda na to, że oponka trzyma wymiary całkiem znośnie. Cytuj
TheJW Napisano 30 Sierpnia 2021 Autor Napisano 30 Sierpnia 2021 (edytowane) Mogę jedynie potwierdzić to, co na poprzedniej stronie napisał @adamsanders. Przez błoto przejedziesz, jak się dobrze rozpędzisz i nie wpadniesz w koleinę. Wczoraj na maratonie nurkowałem przez to w krzakach. Bez dobrej techniki na "sypkich" zakrętach i pseudobandach w stylu tych na Glacensis Singletrack jedzie się na Rabbitach niestabilnie, rowerem "miota jak szatan". Sam się nieźle zdziwiłem pierwszego dnia, gdy wpadłem jak dziki na tamtejsze single. Z kolei jak już wyczułem ich zachowanie na tej nawierzchni, to na zjazdach zbliżałem się do KOMów. Zużycie...chyba też już wszystko napisano. Im bardziej twarda nawierzchnia, tym szybciej znikają (ale to dotyczy chyba wszystkich opon MTB ). Moim zdaniem optymalne są dla nich dość ubite, ziemiste ścieżki i single, leśne ścieżki. Asfalt i kostka zabijają je momentalnie, szczególnie podczas wyścigów. Gdyby jeździć po asfaltowym torze, to byłby pewnie zasypany resztkami gumy jak w F1. Wymiary faktycznie trzymają. No i widzę, że nadal ciężko dostać wersję SF... 😕 Edytowane 30 Sierpnia 2021 przez TheJW Cytuj
FigoiFago Napisano 20 Września 2021 Napisano 20 Września 2021 W dniu 26.08.2021 o 22:18, bogus92 napisał: 3. Gdzie to kupić, bo wszędzie widzę wersję z EPS? 😉 Wiem, że trochę późno, ale ja ostatnio kupiłem te najlżejsze w Opona CST Jack Rabbit II PRO 29x2,25 czarna | ER-HA Rowery (erharowery.pl) Płaciłem po 140 zł za sztukę. Teraz są niedostępne, ale warto sprawdzać dostępność. 1 Cytuj
Mod Team bogus Napisano 20 Września 2021 Mod Team Napisano 20 Września 2021 Jest to jakiś trop. Nie trafiłem na ten sklep przy poszukiwaniach. Cytuj
FigoiFago Napisano 10 Grudnia 2021 Napisano 10 Grudnia 2021 @bogus92 Mam info, że opony są dostępne w sklepie o którym pisalem. 1 Cytuj
Mod Team bogus Napisano 11 Grudnia 2021 Mod Team Napisano 11 Grudnia 2021 Dzięki za informację 👍 Cytuj
FigoiFago Napisano 11 Grudnia 2021 Napisano 11 Grudnia 2021 Brać póki są Ja poprosiłem o odłożenie dwóch sztuk dla mnie. Cytuj
TheJW Napisano 11 Grudnia 2021 Autor Napisano 11 Grudnia 2021 TR-CS514 są też tutaj poniżej 130 zł: https://www.rowertour.com/p/179663/cst-jack-rabbit-ii-29-opona-zwijana ...a przynajmniej tak wynika z kodu produktu, bo opis i specyfikacja wskazują wersję EPS... Cytuj
TheJW Napisano 16 Grudnia 2021 Autor Napisano 16 Grudnia 2021 Kupiłem dwie sztuki TR-CS515, czyli wersję EPS. Rozmiar standardowo - 29x2,25. Po wrzuceniu na wagę niezłe zdziwko... Pierwsza sztuka - 602g Druga - 555g Yyyy... Cytuj
TheJW Napisano 17 Grudnia 2021 Autor Napisano 17 Grudnia 2021 (edytowane) Tak, wyglądają, jakby były z jednej dostawy. Co ciekawe, macałem obydwie i nie zauważyłem istotnych różnic. Nie czuć, żeby np. przypadkiem włożono drugą wkładkę, albo gdzieś było zdecydowanie więcej gumy... Oczywiście nie będę z tego powodu robił problemów, chociaż wiem, że są tacy, który oponę by odesłali... Edytowane 17 Grudnia 2021 przez TheJW Cytuj
schwinn0 Napisano 17 Grudnia 2021 Napisano 17 Grudnia 2021 Załóż tą cięższą na tył. Przyhamuj porządnie na asfalcie to waga się wyrówna 😅😉 1 Cytuj
FigoiFago Napisano 18 Grudnia 2021 Napisano 18 Grudnia 2021 Moje bez wkładki EPS też różnią się wagą. Różnica 20 gram. Cytuj
Mod Team bogus Napisano 19 Grudnia 2021 Mod Team Napisano 19 Grudnia 2021 @FigoFago ile realnie ważą te Twoje? Cytuj
TheJW Napisano 28 Lutego 2023 Autor Napisano 28 Lutego 2023 (edytowane) Kupiłem Króliki w najnowszej wersji - 29x2,35" EPS 170TPI. Coś dziwnego się z nimi stało... Na wadze 683 i 688g. To ok. 120g więcej niż 2,25" EPS i ponad 200g więcej niż wersja SF 2,25"! Gdyby z tym wzrostem masy w parze szła szerokość, to jeszcze byłoby to zrozumiałe. Niestety tak nie jest. Różnica między 2,35" a 2,25" na tych samych obręczach 30mm i przy ciśnieniu ~2Bar to jedynie 1,1mm w balonie (58,5 vs 57,4) i 1,7mm na klockach (56,2 vs 54,5mm). Odniosłem wrażenie, że boki opony są bardziej mięsiste, a wnętrze jakieś dziwnie śliskie, jakby z innej gumy niż dotychczas. Do tego ta wersja jest strasznie sztywna jako całość. Po wyjęciu z pudełka i rozwinięciu stały na baczność jak drutówki. Jeśli chodzi o zmiany w bieżniku, to ich brak. Szersza wersja nie ma żadnych dodatkowych klocków. Najwidoczniej powstała poprzez skalowanie poprzedniego projektu - wzór i klocki są po prostu powiększone o kilka procent. I tyle. Nie dane im będzie mnie wozić. Wracają skąd przyjechały. To już nie jest ten Królik, który swoją masą i właściwościami mnie zachwycał. Ale to nie znaczy, że z JRII się rozstaję. Zamówię po prostu starą, sprawdzoną szerokość 2,25", tym razem prawdopodobnie w wersji SF na szybkie, niewymagające wyścigi, bo na góry i trudniejsze warunki planuję zestaw Wolfpacka. Edytowane 28 Lutego 2023 przez TheJW Cytuj
adamsanders Napisano 28 Lutego 2023 Napisano 28 Lutego 2023 Ja mam teraz wolfy 2.4 cala i cst nie mają do nich startu, jestem tylko ciekaw o ile będę wolniejszy na nich... Ale to chyba jedyny minus. Dobrze że nie wziąłem tych nowych królików. Cytuj
TheJW Napisano 28 Lutego 2023 Autor Napisano 28 Lutego 2023 Pod jakim względem nie mają startu? Jaki set wybrałeś i ile wyszło Ci na wadze? Króliki 2,25" z tego co pamiętam jak je ostatnio zamawiałem też przytyły, no ale to nie jest te prawie 700g. Dla semislicków to fatalny wynik. 😕 Cytuj
adamsanders Napisano 1 Marca 2023 Napisano 1 Marca 2023 (edytowane) Nie będzie to miarodajne ale wziąłem race na przód i speed na tył obie 2.4 cala. Wagowo wyszło nieco ponad 700g i 650g. Rower przytył 150 ale komfort i przede wszystkim bezpieczeństwo jazdy nieporównywalne. Na lekkim śniegu czuję się bezpieczniej niż na cst na żwirze w szybkich zakrętach. Jakość wykonania też o klasę lepsza. Gumy uszczelnilem na sucho pompką domowa z Lidla. Na wiosnę będzie jakaś recka bo Bogus też na pewno coś od siebie doda. Powiem zachowawczo - jest dobrze gumy mają ponad 60mm szerokości, śmiem powiedziec że wolfacki 2.25 będą szersze niż cst 2.35. co do wagi która podałeś to u mnie rabbit'y wyszły 600g. Edytowane 1 Marca 2023 przez adamsanders Cytuj
TheJW Napisano 1 Marca 2023 Autor Napisano 1 Marca 2023 (edytowane) Ciekawe, bo mam też z kolei zupełnie odmienną opinię na ich temat - że w porównaniu do Królika są dużo gorsze. Czyli trzeba po prostu zamówić i się przekonać. Ale waga też piórkowa nie jest, chociaż jak na 2,4" i ponad 60mm to dobry wynik. Sumarycznie waga podobna jak te Rabbity 2,35", ale więcej mięsa i opony bardziej uniwersalne. Chociaż ja 3 sezony latałem na CST wszystko, od mazowieckich pustyń, przez błotne świętokrzyskie po góry, i nie miałem problemów typu uślizgi czy nieprzewidywalność zachowania opony. No ale jak nie spróbuję czegoś innego, to się nie dowiem, czy może być lepiej... Edytowane 1 Marca 2023 przez TheJW Cytuj
Michal2008 Napisano 24 Marca 2023 Napisano 24 Marca 2023 Cześć, czy opona o oznaczeniu TR-CS515 jest przystosowana pod system bezdętkowy? Producent jakoś się tym nie chwali... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.