Mod Team safian Napisano 14 Marca 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Marca 2021 Da się uszczelnić bez problemu pompką podłogową, przynajmniej na DT XR361, ale fakt - Schwalbe z TLE jest pod tym względem idealne. Jakoś od listopada do marca mój rower MTB stał nieruszany i RoRo nawet ciśnienia nie straciło. CST u mnie nie trzyma tak ciśnienia, ale wystarczy dopompować raz na kilka tygodni, więc i tak jest ok. 579g u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 14 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2021 Moja SKS ma uszkodzoną głowicę - powietrze trochę ucieka - może dlatego nie dałem rady. Na szczęście mam dostęp do kompresora, więc nie było problemu. W każdym razie to co piszesz tylko potwierdza, że opony nie sprawiają problemów przy uszczelnianiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamsanders Napisano 15 Maja 2021 Udostępnij Napisano 15 Maja 2021 Słów kilka o dwóch Jackach w wersji pro z EPS Sporo zostało napisane a jako że ja nie mam dużego doświadczenia z oponami proszę tą mini recenzję potratować z przymrużeniem oka. Gumy są zamiennikiem oryginalnych Maxxis rekon race 2.25 w moim rowerze, jeżdżę proste trasy z dosyć dużą prędkością jak na MTB więc potrzebowałem czegoś szybkiego o małych oporach toczenia. Waga opon jak koledzy pisali wcześniej sporo powyżej deklarowanych 560g czyli odpowiednio 580 i 590g. Pierwsze wrażenie raczej mocno średnie, jakość wykonania bez żadnych rewelacji, po jednej stronie lekko krzywo nadrukowany napis schodzący do rantu felgi - wiem pierdoła. Opony zalane mlekiem Continentala. Pompka podłogowa nie dała rady. Na stacji przód na sucho tył dopiero po zalaniu. Po 3 jeździe w tylnej oponie rozcięcie 2-3 cm od środka opony o szerokości góra 3mm zaraz przy klocku bieżnika i nie uszczelniło (a moim zdaniem powinno - prawdopodobnie wina mleka) Dodatkowo znalazłem w innym miejscu w połowie wyrwany klocek. Trasa ta sama co zwykle - dodam że na maxxis'ach przez 2 lata na dętkach zero uszkodzeń i kapci. Może pech... Zmiana na mleko stan no tubes, podklejenie opony od środka łatką i teraz jak na razie jest wszystko w porządku, zarówno przód jak i tył trzyma ciśnienie. Opony dosyć głośnie na asfalcie ale jak dla mnie to raczej miły dla ucha dźwięk niż irytujący. Trzymanie w zakrętach na plus, delikatnie szybsze a im więcej prostych ubitych ścieżek tym przewaga rośnie pomimo iż rekon race i tak są to szybkie opony. Na dzień dzisiejszy i jakiś 300 km przejechanych jestem zadowolony, mam nadzieje że nie będą znikały w oczach. PS. Pro tip dla tych co mają problemy z uszczelnieniem opon mlekiem (nie tylko tych). Jeśli macie możliwość to podjedzie do jakiegoś zakładu z obróbką skrawaniem CNC prawdopodobnie mają tam przy każdej maszynie pistolety na sprężone powietrze. Ja u siebie na firmie dmuchnąłem przez otwarty wentyl z 5 cm i opony aż podskoczyła (nawet mleko z rantów nie zdążyło polecieć) poniżej link do mojego garażu dla tych którzy chcą zobaczyć jak prezentują się opony na rowerze. https://www.forumrowerowe.org/garage/ve/garage/vehicle/8673-scott-scale-950/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolarzjedrek Napisano 15 Maja 2021 Udostępnij Napisano 15 Maja 2021 Jak dla mnie opony są słabej jakości bez kompresora raczej ciężko ją wbić zwykłą pompką. Uszczelniają się też słabo. Waga realna wersji z ESP 560 g i 605 g. Opona tylna po przejechaniu 400 km zaczyna już gwałtownie się ścierać. Trzymanie boczne i szybkość na plus. Cena do jakości na minus. Zajechałem kilka sztuk Vittori barzo/mezcal i nie miałem z nimi żadnych problemów. Waga troszkę wyższa cena niższa, uszczelnianie dużo łatwiejsze. Większe przebiegi na nich robiłem. Teraz na testy kupiłem Maxxis Aspen i jak na razie bardzo pozytywnie, szybkie i trzymanie boczne dobre. Jak mi się Maxxis spodoba (przejadę więcej km) to raczej CST pójdą na sprzedaż. Nie są to może opony na każdy teren ale mam 2 komplet kół z Vittorią Barzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Safar Napisano 16 Maja 2021 Udostępnij Napisano 16 Maja 2021 W dniu 15.05.2021 o 09:20, adamsanders napisał: Gumy są zamiennikiem oryginalnych Maxxis rekon race 2.25 w moim rowerze, jeżdżę proste trasy z dosyć dużą prędkością jak na MTB więc potrzebowałem czegoś szybkiego o małych oporach toczenia. Waga opon jak koledzy pisali wcześniej sporo powyżej deklarowanych 560g czyli odpowiednio 580 i 590g. Pierwsze wrażenie raczej mocno średnie, jakość wykonania bez żadnych rewelacji, po jednej stronie lekko krzywo nadrukowany napis schodzący do rantu felgi - wiem pierdoła. Opony zalane mlekiem Continentala. Pompka podłogowa nie dała rady. Na stacji przód na sucho tył dopiero po zalaniu. Po 3 jeździe w tylnej oponie rozcięcie 2-3 cm od środka opony o szerokości góra 3mm zaraz przy klocku bieżnika i nie uszczelniło (a moim zdaniem powinno - prawdopodobnie wina mleka) Dodatkowo znalazłem w innym miejscu w połowie wyrwany klocek. Trasa ta sama co zwykle - dodam że na maxxis'ach przez 2 lata na dętkach zero uszkodzeń i kapci. Może pech... U mnie czekają do założenie B-Trail na tył i Jack Pro na przód, zobaczymy co z tego będzie. Trzeba pamiętać, że żadna opona w tej wadze nie będzie super odporna. Jeździłem na Maxxis Ikonie Exo i ścianki były mega cienkie. Na plus na pewno bezproblemowe uszczelnianie. Jedną rozerwałem na kamieniach w Gorcach, drugą poprzecierałem i zaczęła przepuszczać. Na pewno cena CST jest rewelacyjna w relacji cena/waga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 17 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2021 Jeśli chodzi o przebicia czy rozcięcia, to Jack Rabbit II EPS jest najodporniejszą oponą jaką miałem. Może mam po prostu farta. ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Safar Napisano 17 Maja 2021 Udostępnij Napisano 17 Maja 2021 Apropo uszczelnień, podzielę się doświadczeniem. Do Ikona z dwoma sporymi przetarciami na boku wlałem mleko CST, muszę powiedzieć że super się uszczelniło i zamknęło (jak na taką dziurę). Zauważyłem natomiast, że mleko szybko zasycha w kole, ale też tworzy grubą powłokę na ściankach. Ot, takie doświadczenie z tym mlekiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Safar Napisano 23 Maja 2021 Udostępnij Napisano 23 Maja 2021 Założyłem tył B-Trail, przód Jack Rabbit Pro II. Waga opon zgodnie z katalogiem, łatwe uszczelnienie na mleku Trezado. Pierwsze wrażenia, na przodzie nie czuję różnicy w stosunku to Ikona, tył jakby trochę pływa ale może muszę dopracować ciśnienie. Natomiast w zakrętach, te boczne kostki fajnie trzymają. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FigoiFago Napisano 1 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2021 Czy ktoś ma namiar na sklep w którym można kupić Jack Rabbt II Pro w wersji zwykłej czyli nie wzmacnianej. Cytat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 1 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2021 (edytowane) Chodzi Ci o SF czy o tą nową, najcięższą wersję? Edytowane 1 Lipca 2021 przez TheJW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 1 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2021 Ja się podlączę z pytaniem - chcę kupić taką co ma 560 - chyba Ty na niej jeździsz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 1 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2021 (edytowane) @FigoiFago SF jest chyba tylko tutaj: https://hurt100rowerow.pl/pl/product/13612,opona-cst-29x2-20-c-1747-jack-rabbit-zwij-tr-cs514 @wkg TR-CS515, czyli z EPS, kupiłem ostatnio 2 sztuki w dobrej cenie na Allegro: https://allegro.pl/oferta/opona-cst-jack-rabbit-ii-29x2-25-120tpi-eps-fold-10703577877 (brałem już u nich ze 3 razy te opony, wszystko git). Ta najcięższa, TR-CS552, też u nich jest po 109 zł. Edytowane 1 Lipca 2021 przez TheJW 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 1 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2021 Ostatnio widziałem kolesia na Skrzycznem na tych oponach. Mówi, że spoko, wszystko na tym podjeżdża. Tak sie dziwnie patrzył na te wszystkie wypasione enduraki z oponami od traktorów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 2 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2021 (edytowane) Ja w poniedziałek ruszam na nich w góry. W planach Szklarska, Świeradów, Smrek, Olbrzymy, opon wymieniał nie będę, dam znać jak wrażenia...jeśli przeżyję. 🤪 Edytowane 2 Lipca 2021 przez TheJW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 26 Sierpnia 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2021 Odkopię trochę temat. Jako, że w mojej głowie pojawiła się ochota na eksperymenty mam parę pytań do użytkowników Jack Rabbit II PRO SF (najlwpiej bez EPS) 29x2.25. 1. Jaką realną szerokość mają Jacki na obręczy o szerokości wewnętrznej 25-26 mm? 2. Jak z odpornością na przebicia po dłuższym czasie? 3. Gdzie to kupić, bo wszędzie widzę wersję z EPS? 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molekpl Napisano 27 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2021 Na ile km oceniacie żywotność tej opony w warunkach leśnych niewyścigowych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Safar Napisano 27 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2021 O ile taka informacja coś pomoże to na Jack Rabbicie Pro z EPS z przodu mam ok 1 tyś km, nie widać zużycia. W tym może 10-20% asfaltu czy betonu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 27 Sierpnia 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2021 @Safar możesz zmierzyć suwmiarką szerokość opony? Daj znać przy okazji jakie ciśnienie i jaka szerokość obręczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 27 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2021 Jeżeli Cię interesują na obręczach SUN RINGLE Duroc 30 to jutro mogę zmierzyć, ale z tego co kojarzę to trzymają wymiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 27 Sierpnia 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2021 Jasne, że interesują - mam te same obręcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamsanders Napisano 28 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2021 Ja trochę zweryfikuję swoje odczucia... Ciężko mi powiedzieć jaki mam przebieg na tych gumach, w tym roku strava pokazuje 2.5k więc myślę że od maja - strzelam około 1500km + na pewno na nich zrobiłem. Kapeć jeden (patrz mój pierwszy post w tym temacie). Na dzień dzisiejszy bezawaryjnie (zaznaczam - mam wersję z EPS) objechałem maratony w Jeleśni i Psarach (sucho) oraz Tarnowskie góry i Dąbrowa górnicza (mokro i błoto w ciul). Nie będę się rozwodził jak ta opona zachowuje się w błocie bo o tym już było tutaj pisane a że ona się nie zachowuje...po prostu jedziesz na wprost i nic więcej. Przy szybkich szutrowych zakrętach z dużą ilością małych kamyczków mocno niestabilna (rekon race zdecydowanie lepsze) jednak przy dobrej technice jak najbardziej da się na nich jeździć, pro zawodnicy spokojnie wygrywają zawody na dokładnie tych gumach i z tego co widzę to procentowo ilość opon od CST zwiększa się nawet wśród zawodników z niższych sektorów. Mega minusem i tylko dlatego raz jeszcze piszę w tym temacie jest bardzo szybko znikający bieżnik z tyłu. W porównaniu z przodem to może zostało nieco ponad 50%. Moja waga to 75kg więc słabo. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 28 Sierpnia 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2021 Wychodzi na to, że jakoś przesadnie trwałe nie są, przynajmniej porównując do Vittorii. A jak oceniasz opory toczenia w porównaniu do jakichś innych opon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 28 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2021 (edytowane) Na Duroc 30 mają 56 mm z malutkim haczykiem przy ciśnieniu 1,5-2,0 Bar tylko EPS jeżeli ma to jakieś znaczenie 🙂. Edytowane 28 Sierpnia 2021 przez chudzinki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Safar Napisano 28 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2021 W dniu 27.08.2021 o 19:43, bogus92 napisał: @Safar możesz zmierzyć suwmiarką szerokość opony? Daj znać przy okazji jakie ciśnienie i jaka szerokość obręczy. Nie ma sprawy, te opony są dość "baloniaste". Jutro wieczorem lub w poniedziałek będę w domu to zrobię pomiary. 11 godzin temu, adamsanders napisał: Mega minusem i tylko dlatego raz jeszcze piszę w tym temacie jest bardzo szybko znikający bieżnik z tyłu. W porównaniu z przodem to może zostało nieco ponad 50%. Moja waga to 75kg więc słabo. To rzeczywiście słabo, ja mam ją tylko na przodzie ale tu zużycie jest nieporównywalne mniejsze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamsanders Napisano 28 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2021 (edytowane) Godzinę temu, bogus92 napisał: Wychodzi na to, że jakoś przesadnie trwałe nie są, przynajmniej porównując do Vittorii. A jak oceniasz opory toczenia w porównaniu do jakichś innych opon? Nieco mniejsze niż Maxxisowe RR gdzie i tam też nie były jakieś duże, na pewno to jedna z najszybszych opon na rynku. Drugi raz jednak ich nie wezmę ze względu na bardzo szybkie zużycie z tyłu. PS. jutro wrzucę fotkę jak wyglądają obie. Edytowane 28 Sierpnia 2021 przez adamsanders 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.