Gulek91 Napisano 15 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2020 Witam Zamierzam kupić buty tylko pod rower, dużego budżetu na to nie chcę przeznaczyć (do 250 zł). W oko mi wpadły buty NORTHWAVE Spike 2, tylko teraz takie moje pytanie dość głupie ale jestem totalnie zielony w tym temacie, buty są Kompatybilne z pedałami zatrzaskowymi ze standardem SPD, ja w swoim rowerze posiadam normalne, zwyczajne pedały. Czy takie buty również się nadadzą czy lepiej już kupić coś z typowych butów sportowych nie koniecznie rowerowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 15 Lutego 2020 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Lutego 2020 Jeśli nie zamierzasz kupować pedałów zatrzaskowych, to lepiej kup buty bez SPD, ale niekoniecznie zwykłe adidaski, czy trampki, które mogą krótko służyć i kiepsko trzymać - tu kwestia jakie masz pedały, bo jeśli jakieś najprostsze, to nawet dobre buty mogą nie dać rady się utrzymać... Istotna jest też kwestia, gdzie i w jaki sposób jeździsz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quell Napisano 15 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2020 Jeżeli to pedały z pinami,z czasem zajedziesz podeszwę. Przyda się zabezpieczyć otwory na bloki. Czy będą dobrze trzymały na platformach,pewnie gorzej niż zwykłe buty. Jeżeli przewidujesz w przyszłości spd,to tak,w przeciwnym trochę bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2020 Bez sensu. Jak już chcesz buty tylko na rower, to dlaczego nie chcesz kupić pedałów SPD? Za 99 zł ( teraz w sumie chyba 109 zł) kupujesz bardzo mocno polecane PD-M520 od Shimano. Jeżeli dostałbym nowy rower i mógł wybrać tylko jedną rzecz jaką mogę zmienić, to byłby to montaż pedałów SPD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...