Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

przymierzam się do zakupu nowej ramy do mojego Canyona. Nie widzę sensu kupowania całego roweru, bo dosyć mocno doinwestowałem rower w części i jedyne co mnie zaczyna boleć to brak sztywnej osi z tyłu i linki na zewnątrz. Po rozejrzeniu się tu i tam, zauważyłem, że całkiem niezłe opinie zbierają chińskie ramy BXT (https://pl.aliexpress.com/item/32707208629.html). Ważę około 70 km i dosyć intensywnie się ścigam.

Pytanie czy ktoś z was użytkuje tą ramę i jest wstanie podzielić się opinią?

Napisano

Jeździłem na kilku tanich i chińskich ramach carbo. Nie ma różnicy między alu, a tanim carbo. W podobnej kwocie kupisz coś w bike discount de.

Warto. Przy bezpośrednim porównaniu szkoda każdej złotówki na chińczyka. A ceny się niczym nie różnią. Jak zamówisz ramę w chinach na 100% dostanisze cło antydampingowe 50% i na to VAT 23%. Szkoda zachodu.

Także chcesz carbo, to kup firmowy. Szkoda kasy na szajs.

 

Inwestycja płaci Ci gotówką. Więc rower to zabawka, studnia bez dna, a nie inwestycja.

 

Zewnętrzne linki są lepszym rozwiązaniem. Docenisz, za każdym razem, jak co kilka miesięcy będzie wymieniać linkę od przerzutki. Ból dupy ogólnie i zabawa z odkurzaczem. Bez sens i bzdura.

Napisano (edytowane)

Jeżdżę obecnie na ramie BXT ( https://www.aliexpress.com/item/32707208629.html?spm=2114.12010612.8148356.1.49c570197Ndf7D ). Kupiłem rozmiar M, realna waga 1260g, co pozwoliło na zbudowanie roweru w okolicy 10300g. Nie ścigam się, rower służy do jazdy po górach, oraz codziennego dojazdu do pracy. W tych zastosowaniach, póki co nie widzę mankamentów. Z zakupem wstrzymywałem się dość długo, czekając na konkretną promocję. W rezultacie rama kosztowała mnie 980zł, wraz z opłatami celnymi i podatkiem VAT. Generalnie mogę polecić do podobnych zastosowań. Ze ściganiem nie mam doświadczenia, więc nie będę się wymądrzał.

Edytowane przez ivohaha
Napisano
23 minuty temu, Mateusz30 napisał:

Docenisz, za każdym razem, jak co kilka miesięcy będzie wymieniać linkę od przerzutki.

Wymiana linki i pancerza nie jest jakiś wielkim problemem, wiecej problemu potrafi sprawic przewód hamulcowy...

Napisano

W porównaniu do linek poprowadzonych zewnętrznie jest problematyczna. Mam kilka rowerów, gdzie linki są zewnętrzne i wymiana jest banalna. Poza tym pełne linki są zasadniczo całkowicie odporne na warunki zewnętrzne i to jest kluczowe.

Napisano

Co do ramy BXT, to na pierwszy rzut oka spoko, ale zwróć uwagą na długość ogona: 45,5cm. Jak dla mnie to strasznie długo, co oznacza trudniejsze manewrowane. Szczególnie, że piszesz o ściganiu.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...