darek2313 Napisano 2 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2020 (edytowane) Zdemontowałem tłumik w prawie nowym amorku i w porównaniu do np. epixona , który ma dodatkowo zewnętrzną regulację kompresji lub RS , tłok wciska się z większym oporem. Olej prawdopodobnie oryginalny. Co by zrobić w tłumiku by to zmienić , bo przez to amorek muli. Mam tez foxa i w nim tłok wciska się z mniejszym oporem. Tłumienie powrotu działa prawidłowo. Edytowane 2 Lutego 2020 przez darek2313 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 2 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2020 Amorek jest nowy czy używa. Czy robiłeś w nim przegląd. Tłumik powinien tak pracować że naciskając tą złota rurkę do końca ma się lekko odbić. Jeśli nie będzie odbicia tzn. że jest za mało oleju, zaś jeśli przy dociśnięciu będzie bardzo ciężko tzn. że jest oleju za dużo Ponadto ja zmieniam na olej Fuchs Silkolene RSF 2,5. Lepiej pracują tłumiki na tym oleju niż fabryczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darek2313 Napisano 3 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 Być może ten tłumik tak już ma , jego pracę porównywałem do posiadanych innych amorków np epixona z regulacją kompresji. Może wymiana oleju na 2,5 coś zmieni, a może usunięcie podkładki( są trzy) coś da ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 4 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2020 Usunięcie podkładek to zmniejszysz progresję i zrobi ci się bardziej liniowy. Ponadto zależy od twojej wagi, tzn żeby ci się mocno nie zapadał podczas jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.