Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Zdemontowałem tłumik w prawie nowym amorku i w porównaniu do np. epixona , który ma dodatkowo zewnętrzną regulację kompresji  lub RS   , tłok wciska się z większym oporem. Olej prawdopodobnie oryginalny. Co by zrobić w tłumiku by to zmienić ,  bo przez to amorek muli. Mam tez foxa i w nim tłok wciska się z mniejszym oporem. Tłumienie powrotu działa prawidłowo.

Edytowane przez darek2313
Napisano

Amorek jest nowy czy używa. Czy robiłeś w nim przegląd. Tłumik powinien tak pracować że naciskając tą złota rurkę do końca ma się lekko odbić. Jeśli nie będzie odbicia tzn. że jest za mało oleju, zaś jeśli przy dociśnięciu będzie bardzo ciężko tzn. że jest oleju za dużo 

Ponadto ja zmieniam na olej Fuchs Silkolene RSF 2,5. Lepiej pracują tłumiki na tym oleju niż fabryczny

Napisano

Być może ten tłumik tak już ma , jego pracę porównywałem do posiadanych innych amorków np  epixona z regulacją kompresji. Może wymiana oleju na 2,5 coś zmieni, a może usunięcie podkładki( są trzy) coś da ?.

Napisano

Usunięcie podkładek to zmniejszysz progresję i zrobi ci się bardziej liniowy. Ponadto zależy od twojej wagi, tzn żeby ci się mocno nie zapadał podczas jazdy

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...