miraska Napisano 16 Stycznia 2020 Napisano 16 Stycznia 2020 Proszę o radę z góry dzięki za pomoc. Mam pytanie czy do takiego : https://www.ebay.com/itm/28-36V-500-800W-kit-di-conversione-bici-elettrica-per-ruota-posteriore-con-LCD/173910518956?var=472664059825 zestawu do konwersji pasuje taka bateria https://swiatbaterii.pl/baterie-do-rowerow-elektrycznych/35216-akumulator-bateria-green-cell-rear-rack-36v-116ah-418wh-do-roweru-elektrycznego-e-bike-pedelec.html Cytuj
WaGiant Napisano 16 Stycznia 2020 Napisano 16 Stycznia 2020 Będę teoretyzował ale skoro wybrałeś silnik o mocy 500 lub 800 W , a w specyfikacji baterii jest wyraźnie napisane że do silników 250 W to raczej marnie pasuje . Mógłbym tylko poradzić kupno zestawu od polskiego dystrybutora i to takiego który oferuje komplety z aku . Z innej beczki to oczywiście zdajesz sobie sprawę że pojazd który zbudujesz na jednym z tych silników wg przepisów nie będzie rowerem . Na drogach publicznych będzie nielegalny . Cytuj
miraska Napisano 16 Stycznia 2020 Autor Napisano 16 Stycznia 2020 Dziękuję. Faktycznie nie doczytałem specyfikacji. Jednak zdecyduje się na legalne 250 V . Pytanie głównie miało dotyczyć wtyczek ( końcówek przewodów ) czy bedą pasowały do siebie. Cytuj
lubelaczek Napisano 17 Stycznia 2020 Napisano 17 Stycznia 2020 W dniu 16.01.2020 o 22:00, miraska napisał: 250 V Legalnie jest do 48V Cytuj
WaGiant Napisano 19 Stycznia 2020 Napisano 19 Stycznia 2020 lubelaczek - autor tematu nie odróżnia W od V ale ty zamiast pomagać zaciemniasz . Inna sprawa czy ktoś nie mający pojęcia o elektryce powinien brać się za samodzielną konwersję ? Łatwiej a być może i taniej było by zlecić to firmie oferującej takie usługi . 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.