Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Będę teoretyzował ale skoro wybrałeś silnik o mocy 500 lub 800 W , a w specyfikacji baterii jest wyraźnie napisane że do silników 250 W to raczej marnie pasuje .

Mógłbym tylko poradzić kupno zestawu od polskiego dystrybutora i to takiego który oferuje komplety z aku .

Z innej beczki to oczywiście zdajesz sobie sprawę że pojazd który zbudujesz na jednym z tych silników wg przepisów nie będzie rowerem . Na drogach publicznych będzie nielegalny .

Napisano

Dziękuję. Faktycznie nie doczytałem specyfikacji.  Jednak zdecyduje się na legalne 250 V . Pytanie głównie miało dotyczyć wtyczek ( końcówek przewodów ) czy bedą pasowały do siebie.

Napisano

lubelaczek   -  autor tematu nie odróżnia W od V ale ty zamiast pomagać zaciemniasz .  Inna sprawa czy ktoś nie mający pojęcia o elektryce powinien brać się za samodzielną konwersję ? Łatwiej a być może i taniej było by zlecić to firmie oferującej takie usługi .

  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...