Skocz do zawartości

[Bagażnik i sakwy] do MTB 29" Ghost Kato 6.9


rowerowiak

Rekomendowane odpowiedzi

WItam,

chciałbym się podpytać czy ktoś montował bagażnik do MTB 29" ? Nie mam żadnych otworów montażowych.

Rower to Ghost Kato 6.9 - https://katalog.bikeworld.pl/2018/web/produkt/rowery/mtb_29er_hardtail/ghost/57466/kato_6_9_al, rury ramy z tyłu nie są okrągłe, są takie bardziej płaskie. 

Znalazłem taki filmik:

-  myślicie, że zdałoby to egzamin ? 

Myślałem nad bagażnikiem i sakwami Crosso:
http://crosso.pl/pl/produkt/bagaznik-tylny-crosso/

http://crosso.pl/pl/produkt/dry-60/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę druciarstwo . Szczególnie góra mi się nie podoba . Znacznie lepszym pomysłem jest obejma kolegi KSikorski  albo takie https://www.centrumrowerowe.pl/obejmy-tylnego-widelca-tubus-pd13624/  . Są też tańsze ale moim zdaniem słabsze https://www.centrumrowerowe.pl/obejmy-do-montazu-bagaznika-sport-arsenal-art-062-pd10232/ .

Dół zależy jaką masz oś . Jeśli sztywną to możesz spróbować jak na filmie , jeśli QR to są specjalne bagażniki np. https://www.centrumrowerowe.pl/bagaznik-accent-rc-23-pd7266/

Z wierceniem ramy byłbym ostrożny . Co by nie mówić o osłabieniu to gwarancja pójdzie się ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy pomysł z tym szybkozamykaczem, ale czy będą pasowały sakwy Crosso ? Póki co skłaniam się ku obejmie sztycy, którą polecacie + obejmy hydrauliczne na dole, ale chyba będę musiał znaleźć chwilę czasu i podjechać do lokalnego sklepu, może mają jakiś sprawdzony patent na miejscu. 

Generalnie mam zerowe doświadczenie odnośnie wypraw. W tym roku chcę pojechać wzdłuż polskiego wybrzeża, noclegi w pensjonatach. Może na początek wystarczy bikepacking i jeśli mi się spodoba (a jestem pewny, że tak) to wtedy kombinować z sakwami i bagażnikiem ? Myślę o wyprawach 500-600km raz w roku + kilka weekendowych wypadów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stosowałem obejmy stalowe u góry, a w innym rowerze zacisk sztycy z dodatkowymi otworami oba z sukcesem choć ten ostatni nie ma dotąd dużego przebiegu,   Ogólnie bagażnik i patenty muszą być sztywne, wtedy jazda z sakwami jest komfortowa, w przypadku sakwy crosso warto mieć dobre mocowana do dolnego haka naciągu i pewność że nity sakwy nie trą  o rurki bagażnika   W przypadku 29 niektóre bagażniki mogą być za niskie i belką lampki itp trzeć o oponę, dla mnie na wybrzeże sakwy są dobrym wygodnym  w dostępie i zakładaniu ściąganiu rozwiązaniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...