Mod Team sznib Napisano 10 Stycznia 2020 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Pytanko do ludzi którzy objeździli obie opcje. Otóż mam Lyrika 2015, i tam są uszczelki kurzowe, a pod nimi są uszczelki olejowe. Kurzówki muszę wymienić, bo jedna jest popękana. Zamówiłem uszczelki Racing Bros i w komplecie są gąbki. Teraz pytanie; zostawić olejowe i zamontować tylko kurzówki, czy zdemontować olejowe i dać gąbki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Daj gąbki wyciągając uprzednio uszczelki olejowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Semper_fidelis Napisano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Jak zostawisz olejowe to będziesz miał niepotrzebnie większy opór amortyzatora. Nowe uszczelki spokojnie sobie radzą z olejem. 4 godziny temu, sznib napisał: Kurzówki muszę wymienić, bo jedna jest popękana. Kurzówki wymienia się częściej. Wymieniając je jak już popękają możesz mocno uszkodzić sobie amortyzator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 10 Stycznia 2020 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 To ja wiem, ale ja tego amora niedawno kupiłem i już w takim stanie był. Lagi na szczęście w stanie b.d.b. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rey112 Napisano 12 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 Właśnie z technicznego punktu widzenia żywotności które są lepsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 12 Lutego 2020 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 Na zestawie z gąbkami amor lepiej działa (lepsze smarowanie). Z uszczelkami olejowymi chyba jest lepsze uszczelnienie wnętrza lag, ale to są tylko moje przypuszczenia. Obecnie prawie wszystkie amory są z gąbkami (oczywiście pomijam tu low end). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rey112 Napisano 12 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 Najlepiej by jakiś inżynier się wypowiedział. Czyli lepsze uszczelnienie wnętrza lag to mniej syfu i mniejsze zużycie według mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 12 Lutego 2020 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 Zależy jak się często serwis robi. No i od jakości samych uszczelek. Np. Bos zaleca serwis raz na rok przy intensywnej jeździe, raz na dwa lata przy mniej intensywnej. I tam są tylko uszczelki kurzowo olejowe, nawet gąbek nie ma. Dla porównania RS czy Fox zalecają serwis co 50h jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 12 Lutego 2020 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 Krzychu, sorki że dopiero zobaczyłem temat - jeśli chodzi o nowe uszczelki - wywalaj stare olejowe i montuj nowe z gąbeczkami. Nowe kurzówki mają dodatkową wargę zgarniającą więc dobrze uszczelniają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 12 Lutego 2020 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 Już dawno zmienione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.