dario84 Napisano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Witam Zakupiłem trenażer Elite RealAxiom, z przed kilku lat, ale nowy. Podpiąłem wszystko tak jak instrukcja nakazuje, oprogramowanie zainstalowałem na początek wersję 7.1.0.125 automatycznie wskoczyła aktualizacja na nową wersję 8.0.0.44. Po włączeniu aplikacji pojawia mi się taki komunikat. Na moje oko to nie mogę połączyć się z komputerem, nie mogę uruchomić żadnego trenngu. Może ktoś z Was zna się a tym i postara mi się pomóc? Pozdrawam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Zrobiles aktualizacje aplikacji, czy trenazera? Antenka Ant+ masz wpieta do kompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dario84 Napisano 10 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Zrobiłem aktualizacje aplikacji, a komputerem od trenazera mam kablem USB podpięte do kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 Czyli masz wersje przewodowa. Jaka aplikacje chcesz użyć? Nie wiem czy się coś zmieniło ale jeszcze niedawno np Zwift nie wspierał tego trenażera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dario84 Napisano 11 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 Wersja jest przewodnia, a chciałem jeździć na apce Elite, mam kilka płyt z trasami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.