wladek312 Napisano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2020 Witam Ostatnio jak serwisowałem widelec to zauważyłem że lewa laga wchodzi w goleń z dużym oporem, opór zaczyna się gdy laga dochodzi do końca dolnej tulei. Ta sama laga do prawej goleni wchodzi idealnie a prawa laga do lewej goleni również wchodzi z dużym oporem. Wygląda to jakby dolna tuleja się jakby zwężała na końcu, wie ktoś może czy tuleje są mocowane na jakimś mini stożku?(głębiej wbita jest ciaśniejsza) Da się coś z tym zrobić? miał ktoś taki problem? dzisiaj dotarł nowy olej i uszczelki więc wieczorem będę rozbierał amortyzator i może coś dałoby się wykombinować żeby zmniejszyć opór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ilia Napisano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2020 6 godzin temu, wladek312 napisał: wie ktoś może czy tuleje są mocowane na jakimś mini stożku? Jeśli chodzi Ci o ślizgi to nie są. Nie rób nic na siłę ślizgi są dosyć miękkie i możesz łatwo je szkodzić. Może już są uszkodzone i stąd te objawy. Wyciągnij wszystko z lag, zdejmij kurzówki. Pozbądź się wszystkiego tak by zostały same lagi, golenie i ślizgi, i wtedy sprawdź czy dalej jest opór. Jeśli tak to pewnie ślizgi do wymiany. Zakładam, że masz jeszcze anodę na lagach i nic im nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladek312 Napisano 2 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2020 Anoda jest jak nowa, zero rys a ten opór jest bez uszczelek więc pewnie coś ze ślizgami jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ilia Napisano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2020 W takim razie też stawiam na to, że ten jeden dolny jest uszkodzony. Ślizg do Boxxera można dokupić. Poświeć latarką do środka i przyjrzyj się dokładnie czy pozostałe nie są też uszkodzone. Warstwa po, której ślizga się goleń jest dosyć cienka. Jak zostanie zdarta to momentalnie uszkadza się goleń i wtedy naprawa kosztuje prawie tyle co nowy amortyzator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.