TaZla Napisano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2019 Witam. Posiadam rower Giant Talon 1 Ltd 2017. Rower ten posiada dodatkowe gwinty na zamocowanie uchwytu na bidon w rurze pod siodełkiem. Przez nie nie mogę opuścić sobie siodełka tak jak bym chciała tylko do miejsca gdzie znajduje się gwint (nitonakrętka?). Orientuje się ktoś jak można się tego pozbyć? Można je jakoś wybić? Czy w serwisie rowerowym wybiliby mi te gwinty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
clavdivs Napisano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2019 Uciąć sztyce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TaZla Napisano 28 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2019 Myślałam właśnie nad tym w ostateczności... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2019 Czemu w ostateczności? Łatwiej wymienić sztycę niż później, gdy przyda ci się miejsce na bidon (albo inny duperel montowany w tym miejscu), kombinować z jakimiś adapterami. łatwiej kijek pocienkować niż go potem pogrubasić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2019 A tak ogólnie, jeżeli trzeba tak drastycznie obniżać siodełko w rowerze o takiej geometrii, to opcje są dwie: 1. Rama jest dużo za duża, pewnie 2 rozmiary. 2. Rower jest używany w innym celu niż został zaprojektowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vpablov Napisano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2019 Rozwiercić i usunąć. Sąsiad z wiertarką załatwi sprawę, w 3 minuty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2019 Po co niszczyć ramę, skoro można zmodyfikować sztycę lub po prostu kupić krótszą? Rama to jest kilku lub kilkunastokrotnie większy wydatek niż sztyca. Już nie wspomnę o tym, że po wyjęciu insertów, zostaną kawałki ramy bez lakieru, bo przecież lakieruje się wszystko w całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.