Szym3kSzym3k Napisano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2019 Witam, Zakupiłem rogi i mam może trochę głupie pytanie- pod jakim kątem je ustawić? Poprostu tak żeby było wygodnie czy jest jakiś tajemny sposób ustawiania odpowiedniego kąta? Pozdrawiam, Szymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quell Napisano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2019 Teraz, Szym3kSzym3k napisał: pod jakim kątem je ustawić? Poprostu tak żeby było wygodnie Tak żeby było wygodnie. Dla mnie najlepszy jest taki,że mogę swobodnie położyć dłonie na rogach bez zaciskania,wtedy mi odpoczywają. Ale widziałem już różne cuda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szym3kSzym3k Napisano 3 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2019 No ok, a jeszcze jedno pytanko. Z jaką siłą je dokręcić, żeby nie uszkodzić kierownicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 3 Grudnia 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2019 Zależy od rogów i kierownicy, pewnie w okolicy 5-6Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quell Napisano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2019 Kierownicy nie uszkodzisz (o ile to nie karbon),na rogach jest to z reguły opisane ok 7-10Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoloTM Napisano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2019 Ustaw pod takim kątem ( na początek ) pod jakim masz wspornik kierownicy. ( tak, żeby rogi i wspornik kierownicy miały ten sam kąt ). Wszystko zalezy od pozycji za kierownicą, wysokości całego kokpitu. /edit Ja mam tak : https://drive.google.com/file/d/1YQQc4OJmMegJp1msSX2wIlQXOlJqgUa0/view?usp=sharing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Booby Napisano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2019 Dokręć na tyle żeby ciężko dało się je obrócić. Wsiadasz na rower i w czasie jazdy je przestawiasz tak długo aż będzie Ci wygodnie. Potem dokręcasz i po kłopocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sbrd Napisano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 Byle nie pionowo, albo w swoją stronę A widziałem takie cuda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 Wszystko to kwestia preferencji. Swoje już kilkakrotnie zmieniałem w kierunku coraz bardziej "leżącym". Swoją drogą jeden z moich najlepszych zakupów rowerowych - szkoda, że rogi są teraz "passe". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoloTM Napisano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 Rogi są passe bo weszły kierownice o kosmicznej szerokości. Mając kierownicę 680-780 rogi już stają się niewygodne - za szeroko. Wystarczy założyć nieco krótszą 580-640 max i jest idealnie. Ja sobie nie wyobrażam jazdy bez rogów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szym3kSzym3k Napisano 4 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 No niestety na kierownicy nie ma niczego napisanego. Za to na mostu (chyba tak to się nazywa) jest napisane 5Nm, więc może z taką samą siłą? @Booby Sposób ustawienia bardzo dobry, ale boję się, że zedrę lakier z kierownicy - czasami mam hopla na tym punkcie, choć wiem, że tego nie będzie widać. Zobaczymy jak mi się z nimi będzie jeździło.... Dziś zakładam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 4 Grudnia 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 18 godzin temu, SoloTM napisał: Ustaw pod takim kątem ( na początek ) pod jakim masz wspornik kierownicy. ( tak, żeby rogi i wspornik kierownicy miały ten sam kąt ) No chyba, że mostek ma 35 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.