Gość Napisano 29 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2019 (edytowane) Rower ma 23 tys. km przebiegu. Oryginalnie jest tam "uginacz" Suntour NEX XLO. Niestety luzy są już bardzo duże, poza tym jakość amortyzacji pozostawia wiele do życzenia. Mam 2 drogi - kupować tuleje (koszt ok. 50 zł z dostawą w necie) i wymieniać, ale czy jest sens? Poza tym amor jest nieco podniszczony i to widać. Jeżdżę raczej turystycznie, więc jakiś wyczynowych amorków nie potrzebuję. W necie mozna zakupić NEX HLO 28" za 319 zł z blokada na goleni (masa 2660 g), NCX RL za 369 zł z blokadą na kierownicy (masa 1900 g), ewentualnie NCX D-RL Air za 600 zł (masa 2014 g). No i są też tańsze amorki RTS... I co tu zrobić? Edytowane 29 Listopada 2019 przez Thomlodz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 29 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2019 Powietrzny Suntour jest już na lepszych tulejach, także nie złapie luzów jak obecny. Wszystko poniżej to plastikowe tuleje które już wiesz jak się zachowują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 29 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2019 Zdecydowanie myśl o powietrznym. Także idzie dopasować pod swoją wagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoloTM Napisano 29 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2019 Godzinę temu, Thomlodz napisał: NCX RL za 369 zł z blokadą na kierownicy (masa 1900 g) Gdzieś tu jest jakaś pomyłka chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2019 25 minut temu, MikeSkywalker napisał: Powietrzny Suntour jest już na lepszych tulejach, także nie złapie luzów jak obecny. Wszystko poniżej to plastikowe tuleje które już wiesz jak się zachowują. No wiem. Czytalem też , że ich wymiana nie jest taka prosta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 29 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2019 RS Paragon?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 29 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2019 Niech użytkownik przedstawi do jakiej maksymalnej ceny może wydać na amor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 30 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2019 14 godzin temu, ACTIVIA napisał: Niech użytkownik przedstawi do jakiej maksymalnej ceny może wydać na amor Oczywiście jak najtaniej. Ale 600 PLN to chyba będzie granicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 30 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2019 Mogę ci zaoferować NRX DLO powietrzny za 600zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2019 W dniu 30.11.2019 o 12:19, ACTIVIA napisał: Mogę ci zaoferować NRX DLO powietrzny za 600zl Dzięki, ale juz zamówiłem, potrzebowałem też inne rzeczy kupić. Przy okazji - jak to jest z pompkami do amorków i serwisowaniem ? Bo z tego co poczytałem w necie zrozumiałem, że musi byc jednak specjalna pompka i jak chce sie dokładnie ustawić twardość amora do swojej wagi to trzeba pompke posiadać. A co z serwisowaniem? w necie jest dostepna instrukcja w pdf do amortyzatorów Suntour i zaleca ona np. demontaż, czyszczenie i smarowanie co 100 godzin. Czy to nie przesada jak ktos np. jeździ turystycznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 10 Grudnia 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2019 6 minut temu, Thomlodz napisał: Bo z tego co poczytałem w necie zrozumiałem, że musi byc jednak specjalna pompka i jak chce sie dokładnie ustawić twardość amora do swojej wagi to trzeba pompke posiadać. Warto mieć jak szukasz swojego ustawienia twardości amortyzatora. Koszt nie jest powalający. Ale też można korzystać z pomocy serwisu. Rozwiązanie bardziej upierdliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2019 NRX-y się łatwo serwisuje . Co do okresu serwisowania to zależy od użytkowania. Zalecam 2 razy w roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2019 20 godzin temu, ACTIVIA napisał: NRX-y się łatwo serwisuje . Co do okresu serwisowania to zależy od użytkowania. Zalecam 2 razy w roku. OK, Amorek zalozony, ale co sie namęczyłem to moje. Nowy nie ma otworów pod wsporniki błotników. Poza tym obejma manetki blokady jest za mała i nie obejmuje rury kierownicy. Musiałem dorobić obejmy z blachy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2019 2 godziny temu, Thomlodz napisał: Nowy nie ma otworów pod wsporniki błotników Ma gwinty w połowie goleni zaślepione. tam się mocuje kątownik albo adapter do drutów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2019 1 godzinę temu, dovectra napisał: Ma gwinty w połowie goleni zaślepione. tam się mocuje kątownik albo adapter do drutów w tym zakupionym nie było żadnych otworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoloTM Napisano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2019 Zważyłeś może przed montażem ? ( jeśli tak to jaki model ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2019 (edytowane) 5 godzin temu, SoloTM napisał: Zważyłeś może przed montażem ? ( jeśli tak to jaki model ) SR SUNTOUR NCX D-RL Air rocznik 2017 Poza tym linkę blokady montuje się inaczej niz w instrukcjach z netu, bo nie trzeba odkręcać pokrywki tylko wsunąć linke w otwór z przodu , a potem dokręcić zacisk wsuwajac mały imbus w otworek z boku Ta obejma manetki to jakis żart producenta. Do jakich kierownic ma to pasować? Przejechalem się dzisiaj, jest dużo lepiej niz na starym uginaczu. Ale chyba pompka by sie przydała, bo amor dawał się uginać po wyjeciu z opakowania i ściskaniu rękami Edytowane 11 Grudnia 2019 przez Thomlodz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2019 (edytowane) W dniu 11.12.2019 o 15:10, Thomlodz napisał: w tym zakupionym nie było żadnych otworów Bardzo dziwne, ale zapytaj Activię on wie lepiej Edytowane 12 Grudnia 2019 przez dovectra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2019 W dniu 11.12.2019 o 15:10, Thomlodz napisał: w tym zakupionym nie było żadnych otworów Podaj tu jakieś fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2019 Teraz, ACTIVIA napisał: Podaj tu jakieś fotki Już założyłem opaski . Chyba że chcesz zobaczyć obszar poza nimi, to w wolnej chwili cyknę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2019 Zawsze coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2019 W dniu 13.12.2019 o 22:55, ACTIVIA napisał: Zawsze coś Zwracam honor Otwory rzeczywiście są ale poniżej i druty nie sięgały, poza tym byłyby ustawione po skosie, a teraz mam poziomo Ale cały czas zastanawia mnie ten za mały rozmiar obejmy dźwigni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2019 10 godzin temu, Thomlodz napisał: Ale cały czas zastanawia mnie ten za mały rozmiar obejmy dźwigni Może ty masz pogrubioną kierownicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2019 16 godzin temu, ACTIVIA napisał: Może ty masz pogrubioną kierownicę. Wg specyfikacji producenta Kross Active Components (aluminium, wznios, 620mm-S; 640mm-M,L; 660mm-XL 31,8mm) Ale próbowałem zaciskac na tej wąskiej części gdzie manetki od przerzutki i hamulca. I tez nie dało rady... PS przy okazji - jaki klucz do odkręcania korka jest do tego amora? FAA-088 (10 ząbków)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2019 A nie są tam korki aluminiowe pod klucz sześciokątny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.