Skocz do zawartości

[RockShox Lyrik RCT3, piasta Przód, Obręcz] Pomoc w wyborze.


Igor_D

Rekomendowane odpowiedzi

Lyrik sam w sobie dobry ale niekoniecznie jest dobry do konkretnego roweru. To amor do enduro (skok 150-180mm).

Za 350-400zł kupisz przyzwoitą obręcz. Za 200 piastę. Do tego dolicz po 2-3zł za każdą przyzwoitą szprychę, trochę za nyple i za poskładanie też trzeba wyłożyć sporo grosza (jeśli nie chcesz mieć z kołem później problemów).  Oczywiście można kupić komponenty po taniości ale jeśli to ma być enduro to z g...na bata nie ulepisz.

Edytowane przez Dokumosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do horneta idealny. Polecam dołożyć nieco i brać to gotowe koło: https://www.wiggle.com/dt-swiss-h1900-spline-35-boost-front-wheel-1/

Przy wartości koszyka 100EUR będzie wysyłką za free. Jak jesteś nowym użytkownikiem to wpisz sobie kod NEWEU i będziesz miał 10EUR zniżki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za post post pod postem ale tu znalazłem jeszcze taniej:

https://www.chainreactioncycles.com/pl/en/dt-swiss-h1900-spline-35-boost-front-wheel/rp-prod190836 w dodatku jest w wyprzedaży więc jak zakombinujesz to 10EUR jeszcze urwiesz.

Edytowane przez Dokumosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hornet ma dużą tolerancję skoku widelca więc i jego wysokości. Jak nie będziesz miał amora ze skokiem 180mm tylko 150-160 to nie będzie tragedii. Docelowo jednak polecam wymianę tyłu na koło natywne do tej ramy (27,5). Ten lyrik zakładam, że do koła 27,5.

Edytowane przez Dokumosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.11.2019 o 20:32, Dokumosa napisał:

Widziałeś parametry kół serii H z DT? Bez limitu wysokości skoków  i 150kg nośność. Jeśli nie będziesz miał przygody w stylu spotkanie z drzewem to nawet nie wymaga okresowego centrowania.

Koła DT z serii H mają klasyfikację ASTM 4, czyli limit wydokości skoków do 122 cm:

https://www.dtswiss.com/en/products/wheels-mtb/hybrid-mtb/h-1900-spline/h-1900-spline-30/

https://alutech-cycles.com/Classification-for-Bicycle-Usage

Pewnie wytrzymają więcej, ale nie są to dedykowane koła do FR/DH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację. 

Ale zwróć uwagę, że w tym wątku te koła mają być wykorzystane w rowerze o napędzie klasycznym. Seria H ma nośność 150kg przy ASTM 4. Koła DT dedykowane do enduro mają nośność do 130kg w tej samej kategorii ASTM a do FR/DH nośność 140kg (ASTM 5). Tutaj mamy jeszcze mocniejsze obręcze i aż 0,3mm grubsze szprychy niż w kołach FR/DH.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...