Igor_D Napisano 13 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 Cześć! Czy Rock Shox Lyrik RCT3 za 1350 złotych będzie dobrym wyborem? Amortyzator oczywiście nowy, zmieniając amortyzator muszę zmienić przednie koło, jaka obręcz i piastę polecacie tak do 350 złotych? Oś 15x110 prosiłbym o pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 13 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 (edytowane) Lyrik sam w sobie dobry ale niekoniecznie jest dobry do konkretnego roweru. To amor do enduro (skok 150-180mm). Za 350-400zł kupisz przyzwoitą obręcz. Za 200 piastę. Do tego dolicz po 2-3zł za każdą przyzwoitą szprychę, trochę za nyple i za poskładanie też trzeba wyłożyć sporo grosza (jeśli nie chcesz mieć z kołem później problemów). Oczywiście można kupić komponenty po taniości ale jeśli to ma być enduro to z g...na bata nie ulepisz. Edytowane 13 Listopada 2019 przez Dokumosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igor_D Napisano 13 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 Amortyzator będzie siedział w hornecie 2018, co do obręczy i piasty to chciałbym kupić jedno i drugie za 350 złotych max 400 złotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 13 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 Do horneta idealny. Polecam dołożyć nieco i brać to gotowe koło: https://www.wiggle.com/dt-swiss-h1900-spline-35-boost-front-wheel-1/ Przy wartości koszyka 100EUR będzie wysyłką za free. Jak jesteś nowym użytkownikiem to wpisz sobie kod NEWEU i będziesz miał 10EUR zniżki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 13 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 (edytowane) Sorry za post post pod postem ale tu znalazłem jeszcze taniej: https://www.chainreactioncycles.com/pl/en/dt-swiss-h1900-spline-35-boost-front-wheel/rp-prod190836 w dodatku jest w wyprzedaży więc jak zakombinujesz to 10EUR jeszcze urwiesz. Edytowane 13 Listopada 2019 przez Dokumosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igor_D Napisano 13 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 Okej dzięki Wielkie! Kurcze, mam jeszcze jeden problem, to koło jest 27,5 a mam aktualnie 26, nie będzie to źle wyglądać bądź psuć geometri jak z tyłu zostanie 26? Czy zostać na 26? Jeśli tak to jakie części wybrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 13 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 No to w porę napisałeś A jaką masz obecnie oś z przodu? Jak 100x15 to doraźnie można skonwertować. Szkoda że hornet nie ma boosta z tyłu to bym polecił odpowiedni zestaw kół w rozsądnej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igor_D Napisano 14 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2019 Obecnie mam 9x100 więc nic z tego :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igor_D Napisano 14 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2019 Jak myślicie, przednie koło 27,5 i tylnie 26 będzie źle wyglądać? Bądź psuć geometrię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 14 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2019 (edytowane) Hornet ma dużą tolerancję skoku widelca więc i jego wysokości. Jak nie będziesz miał amora ze skokiem 180mm tylko 150-160 to nie będzie tragedii. Docelowo jednak polecam wymianę tyłu na koło natywne do tej ramy (27,5). Ten lyrik zakładam, że do koła 27,5. Edytowane 14 Listopada 2019 przez Dokumosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igor_D Napisano 15 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2019 Tak 27,5 i 160mm! W takim razie zamówię najpewniej koło które podesłałeś i już! Bo innego wyjścia nie widzę, dzięki Wielkie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 15 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2019 Do jazdy w dół będzie jak znalazł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igor_D Napisano 15 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2019 Sorki, że podbijam z powrotem, ale to koło ma 28 szprych. Wpływa to jakoś na jazdę? Obecnie mam 32. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 15 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2019 Widziałeś parametry kół serii H z DT? Bez limitu wysokości skoków i 150kg nośność. Jeśli nie będziesz miał przygody w stylu spotkanie z drzewem to nawet nie wymaga okresowego centrowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igor_D Napisano 15 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2019 Czyli bez różnicy czy są to 32 czy 28 szprych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 16 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2019 Nie można generalizować. Zależy od konkretnych kół. Te H1900 są znacznie mocniejsze niż większość kół 32 szprychowych w tym samym przedziale cenowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igor_D Napisano 17 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2019 okej! Dzięki wielkie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 18 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2019 W dniu 15.11.2019 o 20:32, Dokumosa napisał: Widziałeś parametry kół serii H z DT? Bez limitu wysokości skoków i 150kg nośność. Jeśli nie będziesz miał przygody w stylu spotkanie z drzewem to nawet nie wymaga okresowego centrowania. Koła DT z serii H mają klasyfikację ASTM 4, czyli limit wydokości skoków do 122 cm: https://www.dtswiss.com/en/products/wheels-mtb/hybrid-mtb/h-1900-spline/h-1900-spline-30/ https://alutech-cycles.com/Classification-for-Bicycle-Usage Pewnie wytrzymają więcej, ale nie są to dedykowane koła do FR/DH. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 18 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2019 Masz rację. Ale zwróć uwagę, że w tym wątku te koła mają być wykorzystane w rowerze o napędzie klasycznym. Seria H ma nośność 150kg przy ASTM 4. Koła DT dedykowane do enduro mają nośność do 130kg w tej samej kategorii ASTM a do FR/DH nośność 140kg (ASTM 5). Tutaj mamy jeszcze mocniejsze obręcze i aż 0,3mm grubsze szprychy niż w kołach FR/DH. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.