Eazy Napisano 20 Października 2019 Udostępnij Napisano 20 Października 2019 Potrzebuję kompletu sensownych cenowo opon do szosy. Rozważam modele wymienione w temacie: 1. Tufo Calibra kevlar 2. Conti Grand Sport Extra 3. Michelin Power Endurance / All Season 4. Vittoria Zaffiro Pro IV Opony w rozmiarze 700x25C. Najchętniej z jakąś wkładką antyprzebiciową. Które z powyższych są godne polecenia? A może jeszcze coś innego? Najchętniej w okolicy 100-120zł sztuka. Z racji pory roku skłaniam się ku Michelin Power All Season albo Vittoria Zaffiro Pro IV przy czym Michelin są mocno ponad budżet. Linki do opon: 1. https://allegro.pl/oferta/opona-tufo-calibra-700x25c-kevlar-czarna-6096360146 2. https://allegro.pl/oferta/opona-continental-grand-sport-extra-700x25c-8348155736 3. https://www.bike-discount.de/en/buy/michelin-power-all-season-2er-set-a1-airstop-butyl-540492 4. https://www.bike-discount.de/en/buy/vittoria-zaffiro-pro-iv-25-622-g2.0-set-competition-latex-25-28-887332 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eazy Napisano 21 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2019 Coś ostatnio nie mam szczęścia do aktywności w moich wątkach No nic. Naciągnąłem budżet i skończyło się na Conti Grand Prix 5000 TL. Mam nadzieję, że się sprawdzą. https://www.bike-discount.de/en/buy/continental-grand-prix-5000-tl-folding-tyre-806820 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 21 Października 2019 Udostępnij Napisano 21 Października 2019 Hehe, pytasz o Tufo a kupujesz GP5k, 50% drozsze od zakladanego gornego limitu Czy sie sprawdzi, to zalezy od oczekiwan i swiadomosci zalet i wad opony. Osobiscie nie jezdzilem na GP5k, ogolnie nie uzywam wulkanizowanych opon. Ale jak i w przypadku GP4k pewnie i kupie ta, zeby zobaczyc czy cos sie zmienilo w porownaniu do poprzedniej wersji i w jakim stopniu. GP4k nie przypadla mi do gustu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eazy Napisano 21 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2019 Naciągnąłem budżet, bo doszedłem do wniosku, że lepiej raz a dobrze Podobno wersje TL są troszkę lepsze jeżeli chodzi o mieszankę, przyczepność i opory toczenia od tych zwykłych GP. Z tego co patrzyłem na opory toczenia to wersja TL faktycznie wypada całkiem nieźle: https://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews Wersję TL od zwykłej dzieli kilka miejsc. Na początku rozważałem jeszcze Corsa Speed G+ 2.0, ale raz, że cena jeszcze wyższa, a dwa (pomijając opinię w powyższym linku) to ponoć z tą ochroną antyprzebiciową w Corsie jest nie do końca tak dobrze, jak w Conti. Przynajmniej takie opinie napotkałem w 'internetach'. Conti trochę cięższe, ale tańsze, z lepszą wkładką i niewiele gorszymi oporami Czas pokaże, czy zdadzą egzamin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radziuGD Napisano 21 Października 2019 Udostępnij Napisano 21 Października 2019 Pamietaj ze tl ma mniejsze opory tylko wtedy gdy jest zalozona jako tl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eazy Napisano 21 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2019 Taki jest plan, ale to dopiero na wiosnę. Tym bardziej, że nie wykluczam zmiany kół w przyszłym sezonie. Z tego co sprawdzałem to moje obecne koła będą ok pod bezdętkę. Na razie na końcówkę sezonu pójdą jeszcze dętki, bo nie mam ochoty na wiosnę skrobać opon z zaschniętego mleka, ale przyszły sezon będą już zalane na obecnych albo nowych obręczach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 22 Października 2019 Udostępnij Napisano 22 Października 2019 Przez zime pocwicz sciaganie i zakladanie opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eazy Napisano 22 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2019 Aż tak ciężko? Czekam na razie na przesyłkę - zobaczymy co to będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 22 Października 2019 Udostępnij Napisano 22 Października 2019 Ogolnie przy tego typu oponach nie jest z tym latwo, a w niektorych polaczeniach opony i obreczy nie wesolo. Tez duzo zalezy od techniki. Z tym trenowaniem to nie byl zart, warto pocwiczyc zeby nie byc zaskoczonym w drodze. Szczegolnie z tymi oponami, gdzie GP nie sa slynne z mocnych scianek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eazy Napisano 22 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2019 Aż jestem ciekaw jak to pójdzie z montażem jak przyjdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eazy Napisano 26 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2019 Mały update - faktycznie cholernie ciężko się montuje te GP 5000 TL. Idzie to tak opornie, że nie udało mi się zamontować opony bez uszkodzenia dętki, bo na sam koniec ją przyszczypało... Wygląda na to, że tubeless będzie chyba szybciej niż sądziłem. Dobrze, że jutro niedziela handlowa. Będzie rajd po otwartych serwisach w poszukiwaniu wentyli. Potrzebuję 65-70mm bo są wysokie obręcze i moje Trezado / Force, które leżą na półce są za krótkie. Mam nadzieję, że gdzieś coś uda się kupić, bo pogoda ma być ładna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.