KubaZeWzgorza Napisano 7 Października 2019 Udostępnij Napisano 7 Października 2019 Witam, Podczas ostatniej przejażdżki rowerem w górach zauważyłem, że coś jest nie tak z amortyzatorem. Regulacja tłumienia odbicia przestała działać, ponadto została ona "zablokowana" na najszybszym ustawieniu pomimo tego, że wcześniej była ustawiona na żółwia. Wraz z pojawieniem się tego problemu pojawił się również inny. Amortyzator nie wykorzystuje pierwszych ~8mm skoku. Był napompowany do 160psi. Powodem może być sam tłumik? Czy może coś innego zawiniło? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 8 Października 2019 Udostępnij Napisano 8 Października 2019 11 godzin temu, KubaZeWzgorza napisał: Był napompowany do 160psi. Jesteś pewien, że jest tak mocno napompowany? To cholernie dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 8 Października 2019 Udostępnij Napisano 8 Października 2019 Niedziałające tłumienie powrotu to ewidentny objaw problemu z tłumikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KubaZeWzgorza Napisano 8 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2019 4 godziny temu, Sabarolus napisał: Jesteś pewien, że jest tak mocno napompowany? To cholernie dużo. Tak, wskaźnik na pompce wskazywał okolice 160psi (maksymalne ciśnienie dla amortyzatora to 200). Podczas uginania czuć, że amortyzator jest napompowany do takiej wartości natomiast te pierwsze mm zachowują sie bezwładnie. Przy podnoszeniu roweru za kierownicę brakujący skok wychodzi, a po delikatnym odłożeniu się chowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Października 2019 Udostępnij Napisano 8 Października 2019 To ile Ty ważysz że pompujesz 160 psi? Zakładam że takie było w domyśle pytanie kolegi wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 8 Października 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Października 2019 100-115 dla ok. 100kg piszą w instrukcji. Jak to jest solo to bym spróbował odpowietrzyć negatywną stronę. Niby to lek na niepełny skok ale może pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter614 Napisano 8 Października 2019 Udostępnij Napisano 8 Października 2019 Ja bym zrobił mu przegląd serwisowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KubaZeWzgorza Napisano 9 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2019 18 godzin temu, skom25 napisał: To ile Ty ważysz że pompujesz 160 psi? Zakładam że takie było w domyśle pytanie kolegi wyżej. 18 godzin temu, michuuu napisał: 100-115 dla ok. 100kg piszą w instrukcji. Jak to jest solo to bym spróbował odpowietrzyć negatywną stronę. Niby to lek na niepełny skok ale może pomoże. Niestety posiadam wersję debonair. Co do ciśnienia to wolę twardsze zawieszenie. Prawda, na amortyzatorze jest napisane 100-115psi dla 100kg natomiast maksymalne ciśnienie wynosi 200psi. Ogólnie sprawa wygląda tak, na amortyzator mam gwarancję, ale firma nie odzywa się już kilkanaście dni w związku z tym myślałem, że jest jakiś sposób na szybką łatwą naprawę w zwykłym warsztacie kowalskiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Października 2019 Udostępnij Napisano 9 Października 2019 Co to za firma? Gwarantem jest dystrybutor. Jak sklep Cie olewa, to odzywaj się do dystrubutora z stosowną adnotacją. Szary Kowalski dobrze Ci tego nie ogarnie, zresztą od tego jest gwarancja żebyś nie płacił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.