poliglota Napisano 20 Kwietnia 2020 Napisano 20 Kwietnia 2020 Hamulce baaardzo słabe. Sama wymiana amora + hamulce to jakieś 2 tysie. Do tego deore. Więc raczej średni interes. No chyba że sprzedający od razu to wymieni i rozliczy stary osprzęt. To jest chyba norma w markowych rowerach. Niby fajna rama, ładny kolor i tak dalej. Dopiero jak czytasz o hamulcach, amortyzatorze i osprzecie zdajemy sobie sprawę że to tylko nadal ładna rama. A firma żyje z tego że za tydzień polecisz i będziesz musiał wymienić hamulce m200 zwane spowalniaczami, chyba że ktoś waży 50 kilo. Amor z goleniem 28 mm na sprężynie do niczego się nie nadaje. Nawet jazda po bułki jest dla niego wyzwaniem. Cytuj
Mod Team bogus Napisano 20 Kwietnia 2020 Mod Team Napisano 20 Kwietnia 2020 (edytowane) @wkg I co tam kupi? Raczej nie rower z dwoma blatami, którym mógłby dokręcić na asfalcie. Proszę czytaj to co powyżej napisano. Decathlon owszem ma fajny sprzęt, ale bez przedniej przerzutki. @poliglota tak, to standard w bardziej znanych markach, dopłacasz za znaczek. Dokładnie to samo działa na rynku samochodów. Edytowane 20 Kwietnia 2020 przez bogus92 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.