Ntkgzd Napisano 13 Września 2019 Napisano 13 Września 2019 Jestem nowy w świecie rowerowym (przynajmniej jeśli chodzi o zagłębianie się w szczegóły). Poznałem kilka podstaw i teraz pytanie - wybieram piastę i... - kto mi zrobi koło od zera? Czy robi to każdy serwis rowerowy - w sensie zaplata piastę w szprychy dodaje obręcze i kilka drobiazgów + nakłada taśmę i gotowe? Jeśli chcę mieć koła 28" na konkretnej piaście i dodatkowo chcę aby miało 36 szprych (wiem, że piasta musi mieć 36 otworów) i było szerokie co ma zwiększyć żywotność kół pod wagą ciężkiego roweru i użytkownika, który dużo jeździ to jak powinienem zabrać się do tego tematu? Może znacie firmy, które składają koła na zamówienie i/lub może wiecie jak poradzić sobie w tym temacie?
SoloTM Napisano 13 Września 2019 Napisano 13 Września 2019 Sklepy rowerowe takie rzeczy robią. W internecie tez jest sporo. Np. e-bmx.pl . Sam wybierasz piastę, obręcz, szprychy, zaplatają gratis + płacisz za wysyłkę kurierem ( bardzo dobrze pakują - bez obaw o transport ) Jest daveo.pl , są też inni.
KSikorski Napisano 13 Września 2019 Napisano 13 Września 2019 Dobrze cenowo wychodzi w rowerowy.com. Szprychy sapim leader po 1zł za sztukę, zaplatanie 35zł od koła.
MMMAAACCC7 Napisano 13 Września 2019 Napisano 13 Września 2019 Nie pamietam teraz dokladnie, ale nasze forum mialo swojego specjalnego czlowieka od tego, pamieta ktos jego nick? //sorry za brak polskich znakow, pisane ze sluzbowego kompa bez polskiej klawiatury.
Ntkgzd Napisano 13 Września 2019 Autor Napisano 13 Września 2019 Dziękuję bardzo i życzę miłego weekendu.
Tatanka Napisano 13 Września 2019 Napisano 13 Września 2019 @dawid Daveo.pl Mam od Niego koła. Bardzo chetnie odpowiada na wszelkie pytania i super doradza. Polecam
dorota57 Napisano 13 Września 2019 Napisano 13 Września 2019 1 minutę temu, Tatanka napisał: chetnie odpowiada na wszelkie pytania i super Też mam koła od niego. Świetny kontakt i doradztwo.