adrusek Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 (edytowane) Hey Ostatnio kupiłem tore w318 z blokada skoku itp. Chciałem zrobić przegląd amorka i rozebrałem go według filmików z manualami. Był w wersji 80mm i od razu wywaliłem dystans w damperze co pozwoliło powiększyć skok do 130mm. Ale teraz do was pytanie.. Rozkręciłem tłumik, zmieniłem olej w ilości 130ml o gęstości 5W. Wszystko skręciłem i nie wiem czy praca tłumika jest poprawna tzn pręt który wystaje z rury idzie go wcisnąć bez dużego problemu, sam nie wychodzi a jak go wysuwam to słychać przelewanie oleju. Proszę o podpowiedz czy tak ma wyglądać poprawna praca tłumika. Edytowane 8 Września 2019 przez adrusek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter614 Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Zawsze słychać przelewanie oleju ,tym bardziej że masz go na wierzchu nie w środku Jak skręcisz kompresje to tłumik pracuje wolniej lub szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrusek Napisano 8 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Jak jest skręcona to czuć, że trochę wolniej wraca a jak rozkręcona to od razu odbija. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter614 Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Czyli działa prawidłowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrusek Napisano 8 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Jak jest skręcony to bardzo syczy a jak rozkręcony to cisza. Patrząc na ten film 9.40min. do tutaj pręt chodzi pod oporem a u mnie wsuwa się lekko. Do powiększenia skoku wyciągnąłem taki dystans : Na tym zabiegu polegała przeróbka? Również zauważyłem jak nacisnę amora to ten pierwszy ruch jest takie metaliczne puknięcie w damperze. Jak jest ugięty i ruszam to tego już nie słychać, tak ma wyglądać jego praca czy coś jednak jest nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Czy serwis polegał tylko na wymianie oleju? Zmieniany był tam kiedyś uszczelniacz tłoka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrusek Napisano 8 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Poprzedni właściciel nic nie wiedział na temat serwisowania amora. Ja rozebrałem, posprawdzałem oringi, wyczyściłem środek itp. Mówimy o tym pierścieniu grafitowym? Jeśli tak to nie mogłem wyciągnąć pręta z rury, żeby go sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 Jesteś pewny że ten dopuszczalne jest ustawienie 130 mm skoku? Według mnie, ten stuk wskazuje że w pozycji bez obciążenia, elementy nie są wstępnie naprężone i o siebie uderzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrusek Napisano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2019 Na amorze jest opisane 80, 100 i 130. Kilka manuali czytałem to samo napisane. W tym odbojniku co wyjąłem jest plastikowa podkładka na końcu i chyba to było trzeba zostawić w damperze oglądając zdjęcia vw necie. No cóż będzie trzeba rozebrać jeszcze raz. A co do pracy tłumika to tak ma wyglądać jak opisałem czy kupić jednak zestaw naprawczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrusek Napisano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2019 Dodam, że to air solo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.