rzymo Napisano 7 Września 2019 Napisano 7 Września 2019 Bardziej w ramach ciekawostki a nie jakaś wymyślna przeróbka komponentu. Kupiłem lewą klamkomanetkę Shimano Tiagra ST-4700, z uszkodzonym mechanizmem zmiany przełożeń. Dla mnie lepiej - bo ma działać z napędem 1x10, więc wada stała się dla mnie zaletą (niska cena zakupu). Wywaliłem co nieco - jakieś 76g - komplet klamkomanetek zamiast 499 waży teraz 423 gramy. Jest ok Swoją drogą klamkomanetki z następujących po sobie roczników i widać różnicę w malowaniu głównej dźwigni. Byłem pewny, że wygląd jest identyczny przez cały czas produkcji danej serii, ale jak widać myliłem się... Cytuj
Gość Napisano 7 Września 2019 Napisano 7 Września 2019 No dobra, a jaki jest efekt? Bo jeżeli klamka nadal pochyla się tak jakbyś chciał zmieniać przełożenie, to sukces jest połowiczny Cytuj
rzymo Napisano 7 Września 2019 Autor Napisano 7 Września 2019 Chciałem zrobić otworek pod śrubę, która by blokowała dźwignię (analogicznie do tej nie pozwalającej wychylić się dźwigni "na zewnątrz" roweru) - ale zaraz obok/nad leci linka hamulcowa, więc nie ruszałem. Wcisnąłem po prostu krążek z tworzywa (+stalowy pin do ustalenia pozycji) - siedzi sztywno, nie jestem w stanie ruszyć dźwignią na boki. Chodzi tylko przód/tył, czyli jak hamulcowa. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.