Żbik Napisano 29 Listopada 2006 Napisano 29 Listopada 2006 Nareszcie coś, co nie zrujnuje domowego budżetu, a pozwoli zbudować bardzo lekkie koła. Czy ktoś miał już je w rękach lub jeszcze lepiej ma w kołach? Jakieś opinie? V: - http://www.allegro.pl/item144518824_piasta...ight_118g_.html - http://www.allegro.pl/item144739214_piasta..._sh_205_g_.html Disc: - http://www.allegro.pl/item144523570_piasta...ight_146g_.html - http://www.allegro.pl/item144531475_piasta...ht_239_gr_.html
Cub_S Napisano 29 Listopada 2006 Napisano 29 Listopada 2006 Mysle że pojawienie się tych piast , na pewno wzbudzi spore zainteresowanie wśród WW nie mających 4-ro cyfrowych sum do przeznaczenia na same piasty Pierwsze spostrzeżenie - Amercian Classic z innym nadrukiem i z tego co wyczytałem na aukcji to tak podobno jest :arrow: Mam na tyle AC 205 i jestem bardzo zadowolony mimo iż jestem jej drugim właścicielem , kumpel scigal sie na niej i zrobił na niej ok 4000 km . JA odkupiłem kółko na tej piaście i dalej śmiga jak nowe może w trakcie sezonu 2007 gdy pista mocno dostanie w cztery litery po jakiś błotnistych maratonach to poprostu kupie nowe łożyska i wymienie No i waga bbbbaaardzo zadowolająca pzdr Cub_S
Żbik Napisano 29 Listopada 2006 Autor Napisano 29 Listopada 2006 Moim zdaniem te tylne piasty to wypełnienie brakującego ogniwa w montażu lekkich i relatywnie tanich kół. Za mniej niż 1000zł możemy złożyć koła o masie minimalnie przekraczającej 1400g
Kosmita Napisano 5 Grudnia 2006 Napisano 5 Grudnia 2006 Piasty prezentują się naprawdę świetnie W miarę przystępna cena Świetna waga jednak kołnierze wydają się zbyt wychudzone (moim zdaniem oczywiście)
Xsystoff Napisano 5 Grudnia 2006 Napisano 5 Grudnia 2006 jednak kołnierze wydają się zbyt wychudzone (moim zdaniem oczywiście) Chude i wysokie. Ciekawe jak wyglada sprawa z wytrzymaloscia... w przyszlym sezonie planuje wymiane kol i zaciekawily mnie te piasty....
dezerter Napisano 5 Grudnia 2006 Napisano 5 Grudnia 2006 A jak wygląda sprawa bębenka w tych piastach? Chodzi mi o to czy nie przeskakuje i nie zacina się, bo nie powiem wygląda to interesująco i w dodatku taniej niż American Classic ktorego tylnia piasta pod tarcze kosztuje na Allegro ponad 500zł. Link do AC AC
Marcin5611 Napisano 6 Grudnia 2006 Napisano 6 Grudnia 2006 naprawdę ciekawa oferta:) Na przód rewelka a tył... hm.. ciekawi mnie bębenek...
tobo Napisano 6 Grudnia 2006 Napisano 6 Grudnia 2006 kiedys przeczytalem test pias american classic i ich wlasciciel mial problem z tylna piasta - luz na bębenku. jesli chodzi o lekkie i tani piasty to jestem ich przeciwnikiem: kupilem piaste reborn rh + za 289 zł. wazyla 265 gram. miala aluminiowy bębenek, 4 maszynowki, mechanizm zapadkowy na 5 zapadek i oś alu o duzej srednicy wiec wygladala bardzo solidnie. po przejechaniu 20 km na asfalcie (spacerek w miescie) kolo przestalo sie kręcic. rozebralem kolo po drodze (kolnierz byl demontowalny po odkreceniu imbusem). oś sie nafrezowala (chyba krawędzią lozyska). po skreceniu dojechalem do domu. obejrzalem piaste w domowych warunkach jeszcze raz. dzialala. nastepnego dnia mialem wypad z kolegą. ujechalem 5 km - mechanizm zapadkowy przesal zazebiac. znowu rozbiorka kola w warunkach polowych. z prrzepuszczającym sprzeglem dotarlem do domu. kolo wyslalem na reklamacje. zostala uznana. dostalem zwyklego reeborna i roznice w cenie. a tak wogole - zdecydowanie odradzam kupowanie tylnych piast reborna! zamiennik tez jest wadliwy!
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.