Skocz do zawartości

[piasta] Ultralekka, Za Rozsądne Pieniądze!


Żbik

Rekomendowane odpowiedzi

Nareszcie coś, co nie zrujnuje domowego budżetu, a pozwoli zbudować bardzo lekkie koła.

Czy ktoś miał już je w rękach lub jeszcze lepiej ma w kołach? Jakieś opinie?

 

V:

- http://www.allegro.pl/item144518824_piasta...ight_118g_.html

- http://www.allegro.pl/item144739214_piasta..._sh_205_g_.html

 

Disc:

- http://www.allegro.pl/item144523570_piasta...ight_146g_.html

- http://www.allegro.pl/item144531475_piasta...ht_239_gr_.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B) Mysle że pojawienie się tych piast , na pewno wzbudzi spore zainteresowanie wśród WW nie mających 4-ro cyfrowych sum do przeznaczenia na same piasty

 

Pierwsze spostrzeżenie - Amercian Classic z innym nadrukiem :) i z tego co wyczytałem na aukcji to tak podobno jest

 

:arrow: Mam na tyle AC 205 i jestem bardzo zadowolony mimo iż jestem jej drugim właścicielem , kumpel scigal sie na niej i zrobił na niej ok 4000 km . JA odkupiłem kółko na tej piaście i dalej śmiga jak nowe może w trakcie sezonu 2007 gdy pista mocno dostanie w cztery litery po jakiś błotnistych maratonach to poprostu kupie nowe łożyska i wymienie :)

 

No i waga bbbbaaardzo zadowolająca :)

 

pzdr Cub_S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wygląda sprawa bębenka w tych piastach? Chodzi mi o to czy nie przeskakuje i nie zacina się, bo nie powiem wygląda to interesująco i w dodatku taniej niż American Classic ktorego tylnia piasta pod tarcze kosztuje na Allegro ponad 500zł. Link do AC

 

AC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys przeczytalem test pias american classic i ich wlasciciel mial problem z tylna piasta - luz na bębenku.

 

jesli chodzi o lekkie i tani piasty to jestem ich przeciwnikiem: kupilem piaste reborn rh + za 289 zł. wazyla 265 gram. miala aluminiowy bębenek, 4 maszynowki, mechanizm zapadkowy na 5 zapadek i oś alu o duzej srednicy wiec wygladala bardzo solidnie.

po przejechaniu 20 km na asfalcie (spacerek w miescie) kolo przestalo sie kręcic. rozebralem kolo po drodze (kolnierz byl demontowalny po odkreceniu imbusem). oś sie nafrezowala (chyba krawędzią lozyska). po skreceniu dojechalem do domu.

obejrzalem piaste w domowych warunkach jeszcze raz. dzialala.

nastepnego dnia mialem wypad z kolegą. ujechalem 5 km - mechanizm zapadkowy przesal zazebiac. znowu rozbiorka kola w warunkach polowych. z prrzepuszczającym sprzeglem dotarlem do domu.

 

kolo wyslalem na reklamacje. zostala uznana. dostalem zwyklego reeborna i roznice w cenie.

 

a tak wogole - zdecydowanie odradzam kupowanie tylnych piast reborna! zamiennik tez jest wadliwy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...