Rufjanissimus Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 Witam Jaka bateria nada sie do takiego silnika? Czy musi to byc bateria 52v czy moge uzywac 48v? Sprzedawca cos sie mota w zeznaniach, raz mowi ze moge nawet uzywac 36v a raz ze tylko i wylacznie 52... Jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janu_sz Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 Pomyliłeś fora, to nie jest forum o rowerach z silnikami niedopuszczonymi do ruchu wg. prawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 4 Września 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Września 2019 @Janu_sz skończ z tym swoim spamem, byłeś już upominany i uprawiasz to dalej. Jak temat Ci przeszkadza to go zgłoś do moderacji zamiast bezsensownie odpowiadać. Tym bardziej że nie wiesz nawet z jakiego kraju jest OP, może u niego sprzęt jest legalny? Dziękuję za uwagę, można kontynuować temat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janu_sz Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 He,He dobre. Ja spamuje, za to po innych wątkach offtopy są na miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rufjanissimus Napisano 4 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2019 @safian Nick zobowiazuje... U mnie ten silnik jest dopuszczoney do ruchu, to tak tylko zeby co bardziej pobozni mieli czyste sumeinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 (edytowane) 52V vs 48V to tylko 10% różnicy, ale silnik będzie miał troche mniejszą moc, co do 36V, jak jest przystosowany do pracy o tak różnym napięciu bez utraty mocy, to czemu nie, nie wiem co to za silnik. Jeżeli ten silnik przy 36V bedzie miał pobór mocy jak przy 52V, to popatrz jaki prąd będziesz miał: 750W/52V = 14,4A 750V/36W = 20,8A To jest już duża różnica, przewody mogą się grzać, tak samo z silnikiem czy akumulatorem. Wszystko kwestia tego, czy przewody będą odpowiednie do takiego poboru pradu, tak samo akumulator czy silnik. Nawet taka Tesla S, co z tego że ma 2,4sec do 100km/h jak na torze po 2 okrażeniach ma akumulatory przegrzane i tylko 80% mocy. Edytowane 4 Września 2019 przez phoe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prekompilator Napisano 5 Września 2019 Udostępnij Napisano 5 Września 2019 W dniu 4.09.2019 o 12:26, Rufjanissimus napisał: Czy musi to byc bateria 52v czy moge uzywac 48v? Niewielka różnica - na pewno nie 36V. Jak już pisano, mniejsze napięcie powoduje, że dla tej samej mocy musi być pobierany większy prąd - czyli masz na dzień dobry mniejszą praktyczną pojemność baterii w Ah w związku z większym zużyciem prądu oraz generalnie mniejszą pojemność w Wh. No i back-EMF nie będzie się dawał we znaki, gdy napięcie będzie wyższe. Dochodzi oczywiście kwestia grzania się - bateria ma określony max. prąd. Tu znowu wyższe napięcie wygrywa. Generalnie standardem jest nominalne 48V - ale to nominalne, w praktyce może mieć i 54 po pełnym naładowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rufjanissimus Napisano 5 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2019 Rozumiem, czyli w sumie opcja jedyna to bateria 52v albo 48v. albo odeslac silnik 52v i zamowic 48v. Dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.