macia22 Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 Nowa kolekcja Scott na rok 2020, niestety na razie bez cen https://www.scott.pl/produkty/1004 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kilohaszu Napisano 3 Września 2019 Udostępnij Napisano 3 Września 2019 W Sparku ramy chyba z zeszłego roku, ale jest nowy SLX/XT 1x12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 3 Września 2019 Udostępnij Napisano 3 Września 2019 Zmieniają tylko malowanie i osprzęt od kilku lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kilohaszu Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 Aż tak nie śledzę, ale Spark 2017 faktycznie też ma taką samą geometrię ramy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 Jak coś jest dobre to się tego nie zmienia. Scotty mają współczesną geometrię, wyższe modele boosta, zatem co tu wiele zmieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 10 minut temu, Sabarolus napisał: zatem co tu wiele zmieniać? Brakuje miejsca na 2 bidon Więkoszść poducentów na 2020 już ma damper w górnym mocowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 Teraz, siejak1 napisał: Więkoszść poducentów na 2020 już ma damper w górnym mocowaniu. Jaka jest przewaga tego rozwiązania z czysto technicznego punktu widzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafu Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 Też z początku negatywnie podchodziłem do braku zmian, ale porównując Sparka i Geniusa to konkurencji, trudno im coś zarzucić, jeśli chodzi o konstrukcję i geometrię. Poza tym pewnie są pozbawione wad pierwszych egzemplarzy. Nigdy nie podobała mi się kolorystyka Scotta, a teraz widzę duży krok w dobrą stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 Teraz, Rafu napisał: trudno im coś zarzucić, jeśli chodzi o konstrukcję i geometrię. Otóż to! Moim zdaniem jeżeli widać brak zmian, a patrząc na geometrię widzimy, że rower jest współczesny to po prostu dobrze świadczy o konstrukcji i projekcie. Jeżeli któryś producent kombinuje cały czas zmieniając kolekcję co roku tzn. że ta ubiegłoroczna była po prostu kiepska ewentualnie konstrukcje były wadliwe. Moim zdaniem okres intensywnego "rozwoju" i zmian (zmiana geometrii, boost, stopniowe przechodzenie na koło 29 w każdej dyscyplinie) mamy za sobą i teraz będziemy raczej obserowować cyzelowanie detali u większości producentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamsanders Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 Odbiegając od Sparka i Geniusa ktoś się orientuje odnośnie polskich cen za serie scale, szczególnie za model 950, jestem ciekaw na ile więcej sobie scott wycenił zmianę NX na SLX/XT, w przeliczeniu z euro na PLN wychodzi ponad 7k ale chyba tak tego nie można liczyć, nie wiem jaka była cena w euro za model z 2019. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafu Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 @adamsanders Znalazłem cenę Scale 970 w PLN, możesz wyliczyć przybliżoną cenę 95tki z proporcji: http://www.koral.bielsko.pl/index.php/rower-scott-scale-970-blk-yellow-roz-l-2020.html 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 4 godziny temu, Sabarolus napisał: Jaka jest przewaga tego rozwiązania z czysto technicznego punktu widzenia? Spark już miał damper w górnym mocowaniu w poprzedniej generacji. O ile się orientuję z damperem w górnym położeniu problemem jest zmieścić odpowiednio długie dźwignie zawieszenia, żeby obsłużyć skok większy niż 100mm. To znaczy da się, ale i tak nie będzie miejsca na bidon. Z tych większych marek dwa miejsca na bidony mają chyba tylko fulle ze 100mm skoku, a Spark ma 120 mm. Mogliby oczywiście zrobić zupełnie nowy rower do XC zamiast Sparka RC, coś jak ten nowy Trek co jeszcze nie miał premiery. Zresztą w tym roku Scott pokazał nowego Gamblera i Addicta RC, więc to nie jest tak że nie robią nowych konstrukcji, raczej po prostu nie trafili w gusta co niektórych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamsanders Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 W dniu 4.09.2019 o 12:13, Rafu napisał: @adamsanders Znalazłem cenę Scale 970 w PLN, możesz wyliczyć przybliżoną cenę 95tki z proporcji: http://www.koral.bielsko.pl/index.php/rower-scott-scale-970-blk-yellow-roz-l-2020.html Niestety nie potwierdziło się... cena za nowego Scale to 7000 tyś. więc nie wiem czy nowy SLX jest aż tak dobry w stosunku do NX aby dopłacać blisko tysiaka bo reszta roweru została praktycznie bez zmian. Utwierdziłem się w przekonaniu że kupno modelu z tego roku w połowie sezonu było jednak dobrym wyborem... BTW. Karbonowa 930-stka ma napęd SX...ktoś napisał że rowery z roku na rok coraz droższe...ale to już gruba przesada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pdz Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 Moje podejście jest takie, że kupiłem Sparka, wsiadam i jeżdżę, dla mnie amatora jest wygodny, co ma podjechać podjeżdża, bo jak zacznę się wczytywać w arkusze, to się okaże, że przestanie jeździć ;-) Ze 3 sezony co najmniej zastanawiałem się nad szosą , czy jest bezpieczna czy nie , w końcu kupiłem , nie zastanawiam się tylko siadam i kręcę bez przeglądania wykresów, arkuszów itp. Czasami mam wrażenie, że większość ludzi zauważa , że gdzieś zmienili kąt o 0.5 stopnia , główkę podnieśli o 3 mm i już tragedia a przecież jak weźmiemy 2 ludzi o tym samy wzroście to się okaże, że są całkiem inaczej zbudowani i tak naprawdę to ramę powinno się robić jak buty kie3dyś ... na miarę. Scott nie ma zmian , nie zamierzam chwalić czy ganić ale może doszli do wniosku , że mają całkiem fajny rower którego nie ma sensu poprawiać ? a może wynikiem tego jest fakt, że skoro nie zmieniają to i cena Sparka na tle innych fulli jest atrakcyjna ? Damper ... mieli chyba starsze modele z damperem pod rurą. Czy to coś daje ? Jakby tak prześledzić inne firmy/modele to też chyba robią raz tak , raz tak i wmawiają , że teraz to już jest hyper mega super a za 2-3 sezony zmiana. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TjakTomek Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 Są już ceny na polskiej stronie Scott. Oczywiście wyższe od modeli 2019, przynajmniej za Scale i Spark. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 (edytowane) Nie analizowałem wszystkich, ale te modele w okolicach 10-20 tys. niewiele się cenowo zmieniły... Np. taki "mój" Scale RC 900 Team kosztuje tyle samo, a na sezon 2020 dostał ramę z lżejszego karbonu i "nowego" SIDa. Generalnie, moim zdaniem, cenowo Scott wygrywa po raz kolejny. Trek zachował poziom z ubiegłego roku (czyli absurdalnie wysoki), Spec jak zwykle popłynął... Edytowane 16 Września 2019 przez TheJW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TjakTomek Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 Sprawdzałem te tańsze modele, w moim zasięgu. Patrząc na to co Trek wkłada do swoich ram to też mocno popłynęli. Jedynie Giant będzie jeszcze bardziej popularny np. Trance 2 utrzymał cenę na niezmienionym poziomie (29) a nawet trochę potaniał (27,5) a osprzęt w modelach 2020 jest lepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cichy300 Napisano 11 Października 2019 Udostępnij Napisano 11 Października 2019 Panowie a co myślicie o Scale 910? Szukam czegoś do +/-12tyś. Te koła Syncros to jakies brandowane DT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 11 Października 2019 Udostępnij Napisano 11 Października 2019 Za 12 tys. to spokojnie wyrwiesz RC 900 Team już. O ile pasuje Ci wyglądowo i sprzętowo. Te koła to prawdopodobnie DT. Bębenek z tylnej piasty można ściągnąć w całości jak DT, oczywiście jest z klasycznymi zapadkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artwro Napisano 11 Października 2019 Udostępnij Napisano 11 Października 2019 Mam już trzeciego Scale i każdy brzydszy od poprzednika,technicznie nie wnikam.Albo nie rozumiem ich stylisty od kolorów(ten co mam teraz malowaniem przypomina Rockridera z Decathlona,kto od kogo ściągnął? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cichy300 Napisano 11 Października 2019 Udostępnij Napisano 11 Października 2019 (edytowane) Napisalem 12tys ale najlepiej byloby okolo 10tys. Rower chce kupic na koniec sezonu 2020. Biore pod uwage jeszcze Focusa Raven 8.8 i Canyon Exceed 7.0 Edytowane 11 Października 2019 przez Cichy300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 11 Października 2019 Udostępnij Napisano 11 Października 2019 (edytowane) Jak chcesz kupić na koniec sezonu 2020, to nie ma co się teraz, pod koniec sezonu 2019, nad tym zastanawiać. Canyona w tym okresie już nie kupisz. Scott - tylko to, co zostanie sklepom na magazynach (Scotta nikt Ci nie wyśle, jakbyś nie prosił ). Napalisz się tylko, narobisz sobie nadziei, a okaże się, że upatrzonego roweru ni ma i nie będzie... Edytowane 11 Października 2019 przez TheJW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cichy300 Napisano 11 Października 2019 Udostępnij Napisano 11 Października 2019 Spoko nie napalam sie. Po prostu jak producenci odkryli karty 2020 chce wiedziec za czym w razie w się rozgladac. Poza tym juz jeden rower kupilem na początku sezonu i uwazam to za blad. Pod koniec sezonu 10% taniej to standard a mozna nawet wyrwac 20% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 11 Października 2019 Udostępnij Napisano 11 Października 2019 Pod warunkiem, że interesujący cię model będzie jeszcze dostępny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KNKS Napisano 12 Października 2019 Udostępnij Napisano 12 Października 2019 Pod koniec sezonu kupisz sobie model 2021 U nas już od 3 tygodni chłopaki śmigają na 2020. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.