kosmos Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 Hej, Czy ktoś posiada najnowszego Kross earth w wersji 3.0 badz 4. 0 i mógłby podzielić się wrażeniami i jakimiś spostrzeżeniami z jazdy? Coś mało osób chyba go uzytkuje bo ciężko cokolwiek znaleźć o tym rowerze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosmos Napisano 29 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2019 Gościu nie wygląda jakby na nim dłużej pojeździł, tylko jakby robił tą relacje na zlecenie bez jazdy Czy ktoś wie ile waży Earth 3.0? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gocu Napisano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2019 Teraz, kosmos napisał: Gościu nie wygląda jakby na nim dłużej pojeździł, tylko jakby robił tą relacje na zlecenie bez jazdy Czytanie materiałów jakie dostali od producenta to u nich standard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosmos Napisano 29 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2019 O to chodzi. Dlatego chciałem znaleźć kogoś kto faktycznie jeździł na tym rowerze i dłuzej niż do nakręcenia 30 minutowego filmu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2019 45 minut temu, kosmos napisał: Czy ktoś wie ile waży Earth 3.0? Tegoroczny 4.0 w L-ce waży 11,63 wg rowerowawaga.pl, więc patrząc na różnice w osprzęcie można oszacować ile będzie ważyć 3.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosmos Napisano 29 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2019 widziałem ta wagę, ale dalej nie jestem w stanie oszacować. dodatkowo 3.0 ma aluminiowy tylny trójkąt i nie wiem jak to ma się do wagi... No ale wydaje mi się że maks 12.5kg powinien ważyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gocu Napisano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2019 Śmieszny jest Kross w ogóle z podawaniem wagi - dla jednego modelu ją podaje, dla drugiego nie, a dla trzeciego znów podaje - ale w zupełnie innym miejscu na stronie... Takie drobnostki potem decydują czy się producenta traktuje poważnie czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosmos Napisano 29 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2019 no własnie dziwna sytuacja, jakby mieli coś do ukrycia. Pewnie ciężki ten rower jak na Carbon w tytule i nie ma się czym chwalić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz30 Napisano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2019 A Canyon nie podaje wagi rowerów za kilkanaście tysięcy, bo ważą powyżej 16kg. I co? Wiadomo, że full do xc za 15tysięcy będzie w cholorę ciężki, więc nie podają wagi. Canyon za 20 patoli waży 11kg ponad z pedałami. Słabo by to produkt reklamowało, bo za to możesz mieć HT w wadze 8,5kg na kołach, na których możesz wygrać olimpiadę. Lekki full do XC musi kosztować koło 40tysięcy. Więc... Po co Ci waga? To tak naprawdę szlakowiec. Więc waga nie robi. No i warto przed zakupem obejrzeć Ali. Dziwnie podobne tam znajdziesz. Nie pakował bym się w temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosmos Napisano 30 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2019 W sensie ze sa takie same ramy jak krossa na ali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2019 Teraz, Mateusz30 napisał: A Canyon nie podaje wagi rowerów za kilkanaście tysięcy, bo ważą powyżej 16kg. I co? Wybacz, ale wypisujesz takie dyrdymały, że czytać tego nie idzie... Pewnie piszesz o rowerach Enduro. Teraz, Mateusz30 napisał: Canyon za 20 patoli waży 11kg ponad z pedałami. Słabo by to produkt reklamowało, bo za to możesz mieć HT w wadze 8,5kg na kołach, na których możesz wygrać olimpiadę. 11kg full ciężki... a to dobre Przypomnę jedynie, że co do zasady w każdym pojeździe najważniejszy jest silnik. Jak zawodnik nic nie wyszło to mu koła z masą 100g nie pomogą i nic nie ujedzie. Widzę, że zafiksowałeś się na tych kołach i zaraz będziesz gotów twierdzić, że te lekkie to napędzane są podmuchem anioła chyba. Poczytaj: http://uzurpator.com.pl/new_blog/documents/Mit_masy_rotowanej.html I zastanów się dla jakiego odsetka ludzi jeżdzących na rowerach będzie to mieć znaczenie. Promila... Chyba, że ktoś do wyścigów o puchar burmistrza Pcimia podchodzi śmiertelnie poważnie i liczy każdą sekundę. 2 minuty temu, Mateusz30 napisał: To tak naprawdę szlakowiec. Więc waga nie robi. Enduro albo DH. Rower brał udział w Cape Epic, jeździ w pucharze świata, ludzie na lepszych sprzętach dojeżdzają daleko Ondrejem Cinkiem choćby. 3 minuty temu, Mateusz30 napisał: No i warto przed zakupem obejrzeć Ali. Dziwnie podobne tam znajdziesz. Nie pakował bym się w temat. Serio? to pokaż, bo póki co to gadasz od rzeczy. Teraz, kosmos napisał: W sensie ze sa takie same ramy jak krossa na ali? Kolega @Mateusz30 jest... specyficzny Różne rzeczy, można o Krossie mówić, ale akurat sam Earth to ich projekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosmos Napisano 30 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2019 11 minut temu, Sabarolus napisał: Różne rzeczy, można o Krossie mówić, ale akurat sam Earth to ich projekt. Rozmawiałem o tym z osoba pracującą w Krossie. Rama to "Polska myśl technologiczna", ale klejona jest w Chinach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2019 @kosmos jak chyba wszystkie karbony, zatem tutaj ujmy to nie przynosi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosmos Napisano 30 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2019 Pewnie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2019 Był gdzieś ostatnio artykuł gdzie chłopaki ważyli kilka rowerów (fulli) na Pucharze Świata. Zdaje się, że Schurtera, Avanciniego i Fluckingera. Rower Fluckingera był najcięższy, grubo powyżej 10kg. Chyba nawet bliżej 11 niż 10. Dwa pozostałe gdzieś koło 10kg. Żaden więc wagą nie powalał, a jakoś na takich "klocach" się ścigają, choć mogliby na 8,5 kg wydmuszkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2019 Teraz, arek_wro napisał: choć mogliby na 8,5 kg wydmuszkach. Mam wrażenie, że niektórzy w tej manii coraz niższej wagi zapominają, że ten rower ma jeszcze przez te 1,5h jechać bez awarii. Wystarczy, przecież jedna guma albo inna drobna awaria i choćbyśmy jechali rowerem 4kg to stracimy masę czasu na naprawę. Zawsze ulepszanie pojazdu do wyścigów zaczyna się od silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz30 Napisano 17 Września 2019 Udostępnij Napisano 17 Września 2019 Zawodowcy tak się nie przejmują wagą kół, że zamiast na mleku i oponach jeżdżą na szytkach i przegrane wyścigi przez usterki ogumienia to norma. Maja seryjnie przegrywa wyścigi przez usterki ogumienia. I oczywiście trzeba generować pierdyliard WATów, żeby taką różnicę poczuć. Tak się oszukujcie. Nawet największy rowerowy ignorant poczuje różnicę 100g na rotującej i różnicę pół kilograma masy roweru podczas przyśpieszania, czy podjazdu. Wystarczy wybrać się na stromą ściankę, którą robi się na granicy swoich możliwości i wjechać z bidonem i bez. To jest różnica, między wjechaniem, a nie. A to tylko ścianka. Przełożyć to na kilka godzin jazdy w górach i robi się masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 17 Września 2019 Udostępnij Napisano 17 Września 2019 12 minut temu, Mateusz30 napisał: Zawodowcy tak się nie przejmują wagą kół, że zamiast na mleku i oponach jeżdżą na szytkach i przegrane wyścigi przez usterki ogumienia to norma. Maja seryjnie przegrywa wyścigi przez usterki ogumienia. I oczywiście trzeba generować pierdyliard WATów, żeby taką różnicę poczuć. Tak się oszukujcie. i oczywiście dlatego taki Nino ujeżdza opony w rozmiarze 2.4 kombinując z wkładkami cushcore. 12 minut temu, Mateusz30 napisał: Nawet największy rowerowy ignorant poczuje różnicę 100g na rotującej i różnicę pół kilograma masy roweru podczas przyśpieszania, czy podjazdu. Widzę, że jestem bardzo pewien tego co piszesz, ale powiem wprost - pleciesz bzdury. Takie niuanse jak 100g na masie kół (50g na jedno koło - co by zobrazować - kielich wódki, albo trochę przyklejonego błota) mogą być trudno wyczuwalne dla kogoś wyczulonego i dobrze objeżdżonego z rowerem. Ignoranci to nawet nie wiedzą, że brakuje im wiatru w kołach... 17 minut temu, Mateusz30 napisał: Wystarczy wybrać się na stromą ściankę, którą robi się na granicy swoich możliwości i wjechać z bidonem i bez. I o ile byś sie założył jadąc w ślepym teście? 19 minut temu, Mateusz30 napisał: Przełożyć to na kilka godzin jazdy w górach i robi się masakra. Co jest dla Ciebie masakrą? Pytam bo lata lecą, zawodowi kolarze zmieniają rowery (full/hardtail), zmieniają specyfikacje, masa ich rowerów potrafi się różnić znacznie między sobą (polecam poczytać bike-checki) a dziwnym trafem czołówka jest tam gdzie była. Oczywiście możemy założyć, że gdyby dać Wawakowi rower z kamienia księżycowego bez bidona to objedzie Schurtera, ale jakoś szczerze wątpie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 18 Września 2019 Udostępnij Napisano 18 Września 2019 Jak będę miał kiedyś trochę czasu i chęci, to zrobię taki mały teścik robiąc tego samego dnia ten sam podjazd po dwa razy z pełnym i pustym bidonem, notując czasy przejazdu i moc. Ale już teraz stawiam dolary przeciwko orzechom, że różnice będą na tyle nieistotne, że na podstawie czasów i mocy nikt nie zgadnie, który przejazd był z bidonem, a który bez. O wyczuwaniu 100 gramów na masie rotującej to nawet szkoda pisać, bo to już kompletna bzdura. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 18 Września 2019 Udostępnij Napisano 18 Września 2019 Boszzzze! Wy poważnie o tym bidonie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosmos Napisano 18 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2019 Szkoda, że nikt nie wypowiada się o rowerze o który pytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 18 Września 2019 Udostępnij Napisano 18 Września 2019 Teraz, chudzinki napisał: Boszzzze! Wy poważnie o tym bidonie? Jak się bawić, to się bawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SlautarX Napisano 14 Października 2019 Udostępnij Napisano 14 Października 2019 A tak wracając do tematu, może ktoś ma jednak jakieś opinie na temat tego modelu. Sam bardzo mocno rozważam zakup, a niestety opinii brak i to zarówno na plus jak i minus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jastu Napisano 10 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2019 A tak wracając do tematu, może ktoś ma jednak jakieś opinie na temat tego modelu. Ja też bardzo mocno rozważam zakup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.