Skocz do zawartości

[Opony] Race King jaka wersja ?


MateuszL

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chłopaki pogubiłem się... Chcę kupić Race King 27,5/2.0 ale (chyba wychodzi na to że są różne wersje) Race King II i pierwsza wersja ? Są wersje SHIELD WALL. Jaką wersję wybrać (zwijana) ?? Podziękował za pomoc.

Napisano

Zwijany (robiony w Niemczech), Race King masz tylko w dwóch opcjach RaceSport - odchudona oraz Protection wzmocniona. Jak nie liczysz każdego grama to bierz Protection dla bezpieczeństwa przed rozcięciem boków na korzeniach/kamieniach.

Napisano

To nie jest "robiona w Niemczech" , ale tańszy chińczyk z gorszą mieszanką gumy PureGrip zamiast flagowej BlackChill. Wersja ProTection to koszt pewnie z 200zl za gumę i chyba jest ttlko w wersji 2,20".

Nie jeździłem na tej tańszej mieszance to się nie wypowiem.

Napisano

I bądź tu człowieku mądry.... Za cholere nie mam pojęcia jakie opony kupić. W innym wątku polecali właśnie ten model jeżeli więcej jeżdżę po asfalcie i lekkim szutrze. I teraz taki klin :/  Wersji BlackChill  nawet nie można juz kupić.

Napisano

Jak jazda spokojna/rekreacyjna to bierz tą co podlinkowales - pewnie dadzą radę, choć ja nie polecę, bo po prostu nie używałem ich.

Jak ciśniesz ile fabryka dała i na zakrętach szalejesz na granicy przyczepnośc, albo chcesz mieć najlepszy możliwy sprzęt to bierz ProTection z BlackChill - to wyczynowa guma i lepszej wersji Race Kinga od Continental nie znajdziesz.

Tu masz przykład najwyższej wersji RaceKing, ale poszukaj może gdzieś taniej wyrwiesz:

https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-race-king-protection-pd7104/?v_Id=130769&gclid=CjwKCAjwqZPrBRBnEiwAmNJsNgI3ajkLj2vMG5q2iSYaFN9iLJu5l84GOg288Nd76eFmIndKEdA2KhoC-WEQAvD_BwE

Napisano

Nie no 200zł za sztukę nie dam :D Jeżdżę do pracy, na działke i po lasach z rodziną. A na obecnych ardentach nie da się jeździć. Serio zgłupiałem z tymi oponami z conti. A szukałem uniwersalnej szybkiej opony hehe...

Napisano

Uniwersalna - szybka - na takie pytanie dostaniesz pewnie 100 różnych odpowiedzi, bo każdy ma własne gusta :-). Bierz co uważasz - trzeba zdać się intuicję.

Ja od kilku lat jeżdzę na RaceKing ProTection oraz X-King ReceSport, obie 26x2,20 i sobie chwalę jak się zachowują te opony i jak wolno się zużywają, ale nie oznacza to, że te opony są najlepsze. na pewno nie polecę RaceKing w wersji RaceSport 26x2,20, bo to szmatka, która przetarła mi się na głupich korzeniach w Mazowieckich lasach (na skałach w górach pewnie po kilku jazdach byłby szmelc) 

Napisano

Tak czytałem właśnie twój post o tych oponach. Natomiast większość osób poleca race kingi jako uniwersalna opona i dość szybka na asfalcie a takowej szukam. Tylko jak mówię zauważyłem na aledrogo i innych sklepach, że są dopiski race king II, race king Shieldwall a człowiek średnio znający się nie wie co wybrać hehe. Czy faktycznie wyszła wersja II czy tylko tak sprzedawcy piszą...]

Ok może tak, nie wiem, które z tych wybrać:

https://allegro.pl/oferta/opona-continental-race-king-27-5-x-2-0-shield-wall-7823809219

https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-race-king-ii-pd19514/?v_Id=130458

 

Czy ShieldWal to też race king II ? Właśnie w tej kwestii się zgubiłem.

Napisano
Teraz, MateuszL napisał:

Nie no 200zł za sztukę nie dam :D Jeżdżę do pracy, na działke i po lasach z rodziną. A na obecnych ardentach nie da się jeździć. Serio zgłupiałem z tymi oponami z conti. A szukałem uniwersalnej szybkiej opony hehe...

Jakie 200zł. RaceKing Sw kosztuje od 85 do 99

Napisano
Teraz, ostry2407 napisał:

Jakie 200zł. RaceKing Sw kosztuje od 85 do 99 

Ok czyli to race king II czy tylko dopisek II wymyślili sobie sprzedawcy. Możesz podać jakiś konkretny link do tych opon ?

Napisano
Teraz, Kowal1986 napisał:

Wersja ProTection z BlackChill tyle kosztuje. 

Gdzie ? Ale mam zamieszanie w głowie haha gorzej niż z wyborem opon do samochodu żony hahah.

Ok czyli wychodzi na to, że lepiej pod cięższego zawodnika + sakwy lepiej kupić wersję SHIELD WALL?

Czy wersja shield wall to ta sama opona co race king II tylko bez wzmacnianych ścianek ? Ci sprzedawcy mieszaja strasznie....

Rozumie, że ta wersja opony to nie jest SHIELD WALL ?   https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-race-king-ii-pd19514/?v_Id=130457&gclid=CjwKCAjwqZPrBRBnEiwAmNJsNkIJdJ1Y-I8TbuD9-RYp9pVtEvi9DYy2b6ZcnpzFUnJQ0I0lcJ0AnxoCMjwQAvD_BwE

 

Napisano

To co podlinkowałeś wyżej to chyba nie Shield Wall, ale kto ich tam wie. Sklepy internetowe mają zawsze taki bałagan w opisach, że naprawdę ciężko się połapać... napisz do nich i się dopytaj.

Jak jesteś cieżki i do tego sakwy to raczej szukaj tej wersji z wzmocnionymi ściankami Shield Wall - będzie bezpieczniej..

Napisano

Poszukaj katalogu pdf Continentala na rok  2019, tam wszystko opisane, odmiany opon, zastosowane technologie, parametry. Bo ich webstrona jest do niczego.

ShieldWall to wzmocniona ścianka boczna. To istnieję już od co najmniej 2 lat. Opony RC (te drutowane i najtańsze zwijane) co mają teksturę plastra miodu na bokach mają SW. Droga wersja Protection (kwadraciki na bokach) też to ma, natomiast RaceSport (gładka na bokach) nie ma bo ona ma być lekka kosztem wytrzymalości

Race King II to jest tegoroczny Race King z nieco zmienionym bieżnikiem i parę innych drobiazgów, on też chyba ma SW jak wyżej.

Z linkow powyżej ten z allegro to jest model 2017/18 ze starym bieżnikiem, z CR.pl model 2019 z nowym bieżnikiem i minimalną warstwą antyprzebiciową. Tylko że obrazek jest od wersji Protection (mieszanka Black Chili, kwadraciki na bokach), a cena jest od wersji Performance (PureGrip, plastry na bokach).

Napisano

Ja się do Conti Race King zraziłem. Strasznie delikatne opony, szczególnie boczne ścianki. Udało mi się rozciąć, częste przebicia gdy opona była już lekko używana. Za namową kolegi przesiadłem się na Maxxis Crossmark. I do dziś na nich jeżdżę. Sprawdzają się dobrze na asfalcie i na szutrach. Cena rozsądna. Tył wystarcza mi na 3000km.

Napisano

Kup drutówkę i niezależnie I czy II. Na działkę czy do pracy nic więcej nie potrzeba. 

Te produkowane w Niemczech race sport czy protection  są do sportu/na treningi. Nie wykorzystasz ich potencjału a placisz jak za oponę samochodową ;)

Tani zwijas (te po 80-100zl) mają mieszankę, bieżnik i SW te same co w drutówce. W praktyce różnica sprowadza się do kilkudziesięciu g różnicy na sztuce.

Napisano

Drut odpada będę zalewał mlekiem. Tak naprawdę to masakrycznie sprzedawcy pomieszali te opisy. Będę dzwonił do sprzedawcy i dopytam. 

 

Ok dzwoniłem do centrum rowerowe i Pan potwierdził że wersja II ma wzmacniane ścianki. 

Napisano

A mało to drutówek na mleku jeździ? Swoją drogą na miasto czy działkę mleko  może nie zdać egzaminu. Tu nie ma raczej kolców jak w lesie a częściej potłuczone butelki się walają... No i ta upirdliwa obsluga.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...