wkg Napisano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2019 Czy ktoś używał, zna, wie coś n/t dętek z linka poniżej ? Maja ważyć 50g, to ze 100 g mniej niż bezdętka czy lekka dętka, nie tanie ale przy tej wadze da wagę koła z SS jak LS. Ja k wytrzymałość na przetarcia, snakei ? https://www.ebay.com/itm/LOT-10-pcs-SCHWALBE-Evo-Inner-Tube-Evolution-Lightest-Aerothan-MTB-26-27-5-29ers/192973766092?hash=item2cee21fdcc:g:y-QAAOSwjL5ZHY-U Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalr75 Napisano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2019 Jak to mówi mój serwisant, cienka i lekka dętka to potencjalne problemy - i jakoś się specjalnie nie dziwie bo jak takie lekkie coś może być trwale? Poza tym ile zbijesz na dwóch - 100, maks 200g - nawet różnicy nie poczujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dran2 Napisano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2019 O ile pamiętam to po dużym hypie na początku pierwsza seria została wycofana ze względu na nędzną wytrzymałość. Zgadzam się z przedmówcą, nie ryzykował bym. Chyba że jako awaryjna dętka do wożenia w plecaku czy nawet w kieszeni, wtedy kompatkowość jest dosyć kusząca a duża szansa że nigdy jej wytrzymałości nie będzie trzeba sprawdzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 23 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2019 Chyba macie rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalr75 Napisano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2019 Spojrzałem w link, cena mnie zabiła, 300 za kawałek gumy czy innego tworzywa, no bez jaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 23 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2019 Cena normalna ... 30 za dętkę. Z moich obserwacji wynika, że na mocnej, porządnej oponie dętka trzyma bez problemów. Właśnie się połaszczyłem na Rocket Rona Liteskin 2.25 na przód. Bardzo fajnie trzyma kierunek w piachu, w ogóle bardzo fajna opona ale papierowa. Ma nacięcie z 2 mm na samym obwodzie ale pod spodem nie ma dziurki - ja jej nie mogę wymacać. A dwie dętki w tym samym miejscu tak samo przebite. Maleńka, mikroskopijna dziurka przez którą powoli uchodzi powietrze. I pomyślałem, że może kupić Vittorię Barzo 2,25 na przód, Saguaro czy Mezcala TNT na tył i wtedy dać leciutką dętkę żeby jakoś zrównoważyć to 700g opony na każde koło. Alternatywa to RoRo i RaRa ale do Schwalbe jakoś jestem zrażony: ( Może te Snakeskiny dużo lepsze ... nie wiem. Wiem, że Klientela Vittorii jest bardzo lojalna i nie narzeka, ze Schwalbe różnie bywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalr75 Napisano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2019 W dniu 23.08.2019 o 20:04, wkg napisał: 30 za dętkę Aaa, ok, nie zwrocilem uwagi e to 10 sztuk Pewnie dlatego że szybko kończą żywot są sprzedawane w kompletach Co do opon to każdą da się zajeździć, zwłaszcza jak się startuje. Może grunt to mocniejsze dętki właśnie o ile nie używa się tubeless. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alsew Napisano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2019 W dniu 23.08.2019 o 20:04, wkg napisał: Wiem, że Klientela Vittorii jest bardzo lojalna i nie narzeka, Bo to baaardzo porządne opony są! W dniu 23.08.2019 o 20:04, wkg napisał: I pomyślałem, że może kupić Vittorię Barzo 2,25 na przód, Saguaro czy Mezcala TNT na tył i wtedy dać leciutką dętkę żeby jakoś zrównoważyć to 700g opony na każde koło. Barzo jest lekka, Saguaro i Mezcal to faktycznie trochę kowadła. Ja obecnie jeżdżę na komplecie Barzo 2,25 przód i 2,1 tył. Jak zajadę tył to myślę że spróbuję Peyota bo na przodzie Barzo ma u mnie dożywocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.