wkg Napisano 23 Sierpnia 2019 Napisano 23 Sierpnia 2019 Czy ktoś używał, zna, wie coś n/t dętek z linka poniżej ? Maja ważyć 50g, to ze 100 g mniej niż bezdętka czy lekka dętka, nie tanie ale przy tej wadze da wagę koła z SS jak LS. Ja k wytrzymałość na przetarcia, snakei ? https://www.ebay.com/itm/LOT-10-pcs-SCHWALBE-Evo-Inner-Tube-Evolution-Lightest-Aerothan-MTB-26-27-5-29ers/192973766092?hash=item2cee21fdcc:g:y-QAAOSwjL5ZHY-U
michalr75 Napisano 23 Sierpnia 2019 Napisano 23 Sierpnia 2019 Jak to mówi mój serwisant, cienka i lekka dętka to potencjalne problemy - i jakoś się specjalnie nie dziwie bo jak takie lekkie coś może być trwale? Poza tym ile zbijesz na dwóch - 100, maks 200g - nawet różnicy nie poczujesz
dran2 Napisano 23 Sierpnia 2019 Napisano 23 Sierpnia 2019 O ile pamiętam to po dużym hypie na początku pierwsza seria została wycofana ze względu na nędzną wytrzymałość. Zgadzam się z przedmówcą, nie ryzykował bym. Chyba że jako awaryjna dętka do wożenia w plecaku czy nawet w kieszeni, wtedy kompatkowość jest dosyć kusząca a duża szansa że nigdy jej wytrzymałości nie będzie trzeba sprawdzać
michalr75 Napisano 23 Sierpnia 2019 Napisano 23 Sierpnia 2019 Spojrzałem w link, cena mnie zabiła, 300 za kawałek gumy czy innego tworzywa, no bez jaj
wkg Napisano 23 Sierpnia 2019 Autor Napisano 23 Sierpnia 2019 Cena normalna ... 30 za dętkę. Z moich obserwacji wynika, że na mocnej, porządnej oponie dętka trzyma bez problemów. Właśnie się połaszczyłem na Rocket Rona Liteskin 2.25 na przód. Bardzo fajnie trzyma kierunek w piachu, w ogóle bardzo fajna opona ale papierowa. Ma nacięcie z 2 mm na samym obwodzie ale pod spodem nie ma dziurki - ja jej nie mogę wymacać. A dwie dętki w tym samym miejscu tak samo przebite. Maleńka, mikroskopijna dziurka przez którą powoli uchodzi powietrze. I pomyślałem, że może kupić Vittorię Barzo 2,25 na przód, Saguaro czy Mezcala TNT na tył i wtedy dać leciutką dętkę żeby jakoś zrównoważyć to 700g opony na każde koło. Alternatywa to RoRo i RaRa ale do Schwalbe jakoś jestem zrażony: ( Może te Snakeskiny dużo lepsze ... nie wiem. Wiem, że Klientela Vittorii jest bardzo lojalna i nie narzeka, ze Schwalbe różnie bywa.
michalr75 Napisano 25 Sierpnia 2019 Napisano 25 Sierpnia 2019 W dniu 23.08.2019 o 20:04, wkg napisał: 30 za dętkę Aaa, ok, nie zwrocilem uwagi e to 10 sztuk Pewnie dlatego że szybko kończą żywot są sprzedawane w kompletach Co do opon to każdą da się zajeździć, zwłaszcza jak się startuje. Może grunt to mocniejsze dętki właśnie o ile nie używa się tubeless.
Alsew Napisano 25 Sierpnia 2019 Napisano 25 Sierpnia 2019 W dniu 23.08.2019 o 20:04, wkg napisał: Wiem, że Klientela Vittorii jest bardzo lojalna i nie narzeka, Bo to baaardzo porządne opony są! W dniu 23.08.2019 o 20:04, wkg napisał: I pomyślałem, że może kupić Vittorię Barzo 2,25 na przód, Saguaro czy Mezcala TNT na tył i wtedy dać leciutką dętkę żeby jakoś zrównoważyć to 700g opony na każde koło. Barzo jest lekka, Saguaro i Mezcal to faktycznie trochę kowadła. Ja obecnie jeżdżę na komplecie Barzo 2,25 przód i 2,1 tył. Jak zajadę tył to myślę że spróbuję Peyota bo na przodzie Barzo ma u mnie dożywocie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.