Skocz do zawartości

[schwalbe Evo Inner Tube Evolution Aerothan] prośba o opinie


wkg

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś używał, zna, wie coś n/t dętek z linka poniżej ?

Maja ważyć 50g, to ze 100 g mniej niż bezdętka czy lekka dętka,  nie tanie ale przy tej wadze da wagę koła z SS jak LS.

Ja k wytrzymałość na przetarcia, snakei ?

https://www.ebay.com/itm/LOT-10-pcs-SCHWALBE-Evo-Inner-Tube-Evolution-Lightest-Aerothan-MTB-26-27-5-29ers/192973766092?hash=item2cee21fdcc:g:y-QAAOSwjL5ZHY-U

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile pamiętam to po dużym hypie na początku pierwsza seria została wycofana ze względu na nędzną wytrzymałość. Zgadzam się z przedmówcą, nie ryzykował bym. Chyba że jako awaryjna dętka do wożenia w plecaku czy nawet w kieszeni, wtedy kompatkowość jest dosyć kusząca a duża szansa że nigdy jej wytrzymałości nie będzie trzeba sprawdzać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena normalna ... 30 za dętkę. 

Z moich obserwacji wynika, że na mocnej, porządnej oponie dętka trzyma bez problemów. Właśnie się    połaszczyłem na Rocket Rona Liteskin 2.25 na przód. Bardzo fajnie trzyma kierunek w piachu, w ogóle bardzo fajna opona ale papierowa. Ma nacięcie z 2 mm na samym obwodzie ale pod spodem nie ma dziurki - ja jej nie mogę wymacać. A dwie dętki w tym samym miejscu tak samo przebite.   Maleńka, mikroskopijna dziurka przez którą powoli uchodzi powietrze.  

I pomyślałem, że może kupić Vittorię Barzo  2,25 na przód,  Saguaro czy Mezcala TNT na tył i wtedy dać leciutką dętkę żeby jakoś zrównoważyć to 700g opony na każde koło. Alternatywa to   RoRo i RaRa ale do Schwalbe jakoś jestem  zrażony: ( Może te Snakeskiny dużo lepsze ... nie wiem. Wiem, że Klientela Vittorii jest bardzo lojalna i nie narzeka, ze Schwalbe różnie bywa.

   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.08.2019 o 20:04, wkg napisał:

30 za dętkę

Aaa, ok, nie zwrocilem uwagi e to 10 sztuk :) Pewnie dlatego że szybko kończą żywot są sprzedawane w kompletach ;)

Co do opon to każdą da się zajeździć, zwłaszcza jak się startuje. Może grunt to mocniejsze dętki właśnie o ile nie używa się tubeless.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎23‎.‎08‎.‎2019 o 20:04, wkg napisał:

Wiem, że Klientela Vittorii jest bardzo lojalna i nie narzeka,

Bo to baaardzo porządne opony są! :D

 

W dniu ‎23‎.‎08‎.‎2019 o 20:04, wkg napisał:

I pomyślałem, że może kupić Vittorię Barzo  2,25 na przód,  Saguaro czy Mezcala TNT na tył i wtedy dać leciutką dętkę żeby jakoś zrównoważyć to 700g opony na każde koło. 

Barzo jest lekka, Saguaro i Mezcal to faktycznie trochę kowadła. Ja obecnie jeżdżę na komplecie Barzo 2,25 przód i 2,1 tył. Jak zajadę tył to myślę że spróbuję Peyota bo na przodzie Barzo ma u mnie dożywocie :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...