Janolo Napisano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 (edytowane) Witam. Mam problem tego typu, że tłumienie odbicia działa tak jakby było cały czas odkręcone na najszybsze, mimo tego że jest ustawione na najwolniejsze. Przed całą sytuacją coś stukało w środku lecz ja to zlekceważyłem, potem przestało stukać i jakby tłumik w ogóle nie działał, gdy chciałem go odkręcić z roweru to iglica po prostu wypadła , więc rozkręciłem go całkiem, ten pierścień który powinien być przykręcony do iglicy był zaklinowany w środku, wyciągnąłem go, wszystko wyczyściłem, zalałem nowym olejem (motul fork oil 10w), złożyłem do kupy i znów ta sama sytuacja, lecz tym razem iglica nie wypada. Może ktoś miał taki problem i wie jak go rozwiązać? Z góry dzięki. Edytowane 16 Sierpnia 2019 przez Janolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fonika Napisano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2019 Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem iglica czy "pierścień przykręcony do iglicy". Trzeba damper rozebrać i sprawdzić shimstack bo zwyczajnie jakiś szim mógł pęknąć. Opis nie pozwala postawić żadnej diagnozy, zdjęc też nie ma, nie wiem nawet czy go poprawnie zalałeś i odpowietrzyłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janolo Napisano 17 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2019 Przepraszam ale nie znam się do końca na tych poprawnych nazwach poszczególnych elementów, a co do shimów to wszystkie były ok. Możliwe że jak składałem to miałem pokrętło regulacji odbicia na najwolniejsze i myślę że to może dlatego tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fonika Napisano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2019 Czyli odkręcił się tłoczek z shimstackiem, trzeba wiec zobaczyć czy wszystko tam jest prawidłowo złożone (kolejność szimów ma duże znaczenie) oraz w jakim stanie jest sam tłoczek oraz ślizg (ta niebieska opaska). Jak odpowietrzyłeś damper? Ustawiałeś tłoczek ifp? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janolo Napisano 20 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2019 Tłoczek i ślizg były w dobrym stanie, a jeśli chodzi ustawienie tłoczka ifp to ustawiłem go 38mm od góry zbiorniczka (długość dampera to 241mm). Pożyczyłem od kolegi pompkę do amortyzatorów (sam takowej nie posiadam) w celu sprawdzenia ciśnienia ponieważ sam go nie pompowałem i chciałem skontrolować ile pan w serwisie mi tam napompował (mówił że 150psi) aczkolwiek to jest taki "profesjonalny" serwis że wolałem sprawdzić i było niecałe 80psi więc napompowałem 150 i jest dużo lepiej ale nie tak jak było przedtem. Mam w planach po wakacjach wysłać go do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 21 Sierpnia 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 15 godzin temu, Janolo napisał: Mam w planach po wakacjach wysłać go do serwisu. no to wysyłaj do Vinci Projekt 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Davi_Serwis Napisano 1 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 (edytowane) W dniu 20.08.2019 o 18:03, Janolo napisał: i było niecałe 80psi więc napompowałem 150 Komora w której powinno być to 150 psi jest bardzo mała i w momencie połączenia jej z pompką część powietrza czyli około połowa przeleciała z powrotem do pompki dlatego było niższe ciśnienie. Edytowane 1 Lutego 2020 przez Davi_Serwis 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.