dran2 Napisano 13 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2019 Ma ktoś może jakąś rozpiskę gdzie ma iść który oring z zestawu serwisowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POWERRubber Napisano 31 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2019 Jeśli możemy pomóc: https://www.cycleservicenordic.com/media/105573/2013-reba-service-manual.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dran2 Napisano 1 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2019 W tej instrukcji nie ma informacji o wymiarach oringów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolmark Napisano 3 Września 2019 Udostępnij Napisano 3 Września 2019 O ile wiem, to w żadnej oficjalnej instrukcji nie ma takiej informacji. Serwis wie, a Ty musisz się domyślać lub eksperymentować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 3 Września 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Września 2019 Zdejmujesz stary, mierzysz i zakładasz taki sam z nowej paczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dran2 Napisano 3 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2019 Nie ma starych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POWERRubber Napisano 3 Września 2019 Udostępnij Napisano 3 Września 2019 5 godzin temu, Kolmark napisał: O ile wiem, to w żadnej oficjalnej instrukcji nie ma takiej informacji. Serwis wie, a Ty musisz się domyślać lub eksperymentować. To jest typowy zabieg sprzedażowy. Ochrona wielkości rozmiarów, pozwala na śrubowanie cen oraz redukuje wstępną dostępność. Ile kosztuje oryginał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolmark Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 Kiedyś to były niezłe pieniądze, za same przeciwkurzowe i gąbki płaciło się stówę. Teraz komplet wszystkich oringów, gąbek, przeciwkurzowych itd. (są nawet oringi pod korki goleni, pierścienie tłoka tłumika powrotu i podkładki pod śruby na dole) kupisz za 70-80zł? Do znalezienia na znanym portalu aukcyjnym. Trzeba jednak wiedzieć co się kupuje, a więc znać rocznik konstrukcję amora (Twój jest SoloAir), jaka blokada, tłumik, manetka czy bez niej (RL czy RLT) itp. Szukasz instrukcji serwisowej tutaj: https://www.servicearchive.sram.com/service/rockshox/all również tutaj znajdziesz katalog części zamiennych, informacje o ilości i lepkości oleju, generalnie wszystko. Wszystko OPRÓCZ wymiarów oringów oraz który gdzie należy włożyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.