Sabarolus Napisano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2019 Otóź to - pomaga to im pozycjonować modele. Ten ze sztywną osią jest bardziej zaawansowany technicznie (a to dobre! ), przeznaczony do sportu i finalnie znacząco droższy. sama ośka i inne haki to jakiś śmieszny koszt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2019 (edytowane) To nie chodzi o marne 20USD (na masówce) bo oś osią ale w przypadku TA haki koła + hak przerzutki to nie blacha z prasy a elementy obrabiane precyzyjnie), co w tym segmencie stanowi 10% kosztów ramy. Raczej o sztuczne pozycjonowanie danego roweru w ofercie. Poza tym nikt nie zmusza nikogo do kupowania roweru na QR Jak sprzedaż spadnie to może coś się ruszy w ofercie. Z drugiej strony zobaczcie ile mięsa armatniego jest jeszcze na prostych główkach. Edytowane 26 Sierpnia 2019 przez Dokumosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2019 Teraz, Dokumosa napisał: Poza tym nikt nie zmusza nikogo do kupowania roweru na QR Jak sprzedaż spadnie to może coś się ruszy w ofercie. Raczej wątpliwe - nawet na zachodzie większość rowerów to te poniżej 1k EUR czyli te bez sztywnej osi. I nie zapowiada się, aby się to miało zmienić bo gro osób jeżdzących na rowerach dla przyjemności nawet nie wie co to jest ta owa sztywna oś. To podobnie jak z każdą inną branżą - wszyscy najbardziej interesują samochodami klasy wyższej i średniej, ale producent najwięcej zarabia i trzonem jego działalności są auta najtańsze brane w leasing (choć teraz i to się zmienia bo taka Toyota najwięcej zysku ma z działalności... bankowej Więcej zysku mają z finansowania zakupu produkowanych przez siebie aut, aniżeli faktycznej produkcji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2019 W sumie ciekawy pomysł żeby producent rowerów wszedł w finansowanie. Myślę, że nawet na PL rynku miałoby to szanse na zwrot z nawiązką. W sumie ciekawy pomysł żeby producent rowerów wszedł w finansowanie. Myślę, że nawet na PL rynku miałoby to szanse na zwrot z nawiązką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.