Skocz do zawartości

[Hamulce] Zmiana v brake na tarcze - Pomocy

zubek1990

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam , Na wstępie przepraszam ale jestem Amatorem nie znam poprawnych nazw itd wiec nie bijcie . Zacznę od tego ze posiadam rower firmy muddyfox  ( tak wiem lipa ) - ale jeżdżę nim sporadycznie  , jestem na etapie zmuszonej wymiany tylnego koła  z powodu się jego rozsypki .  Zainwestowałem trochę kasy w ten szmelc wiec chciałbym zapytać czy mogę wymienić w nim kolo na model który będzie posiadał tarcze hamulcowa ??? . W standardzie ten rower nie posiada Hamulców Tarczowych a ma zaciski typu V-brake , aktualnie mając rok 2019 wygrzebałem w necie ze są adaptery od Firmy "A2Z" montowane w śruby w ramie . Pytanie brzmi czy ktoś miał do czynienia z tym , czy jakaś porada co i jak kupić ? + porada przy wyborze felgi i zacisku wraz z adapterem .

Zapomniałem dopisać , chodzi o wymianę tylko kola Tylnego 

Rower https://www.muddyfox.com/muddyfox-recoil26-mens-938441?colcode=93844148

Pozdrawiam i dziękuje za wszelkie odpowiedzi :) 

tutaj daje link do zdjęc poniewaz rozmiar za duzy

https://drive.google.com/open?id=1DXaiPgxgfORH4bEvE4lwnIglFFDF1-aj

Napisano

Daj sobie spokój skoro i tak sam określasz ten rower jako "szmelc".

Napisano

szkoda kasy na ten rower. Taki rower lepiej posłuży bez tak zbędnej modyfikacji, no chyba że części masz za darmo, wtedy warto poświęcić temu czas.

Napisano

Dziękuję za odpowiedzi ;) . Może jednak zostanę przy v-brake kupie tylko dobre klocki :D . Polecicie może jakieś kolo najlepiej nowe 26 cali :D ?? ,poniewaz fabryczne wyzionelo ducha . Naprawę podejmowałem 2 razy ale z racji tego ze mieszkam za granica mam w okolicy słabe serwisy i nie mogę dokupić części , a kolo jest budowa prymitywna bo stara . Mianowicie rozpadła się piasta tylnego kola , a w nim konusy i kolo lata jak po wojnie :)

ps moze kolo z szybka wymiana  ?

piasta.jpg

Zarchiwizowany