Skocz do zawartości

[koła] Wymieniać, czy nie znajde lepszych?


nikodem

Rekomendowane odpowiedzi

Mam koła na piastach SHIMANO Deore.

Obręcze: KBIX WMX (32h/eyelet).

Czy w kwocie 150 złotych moge jakoś udoskonalić je?? Chodzi mi głownie o wage.

Czy może lepiej kupić jakieś nowe w cenie 150 zł. Co wy sądzicie?

Myśle, żeby wymienić obręcz i szprychy, zostawić pisate Deore.

A może nie znajde lepszych kułek kółek [bo koło] w tej cenie niż mam teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle, żeby wymienić obręcz i szprychy, zostawić pisate Deore.

myślę że pisata jest dobra;)

 

A tak serio:

Próbowałeś ważyć te obręcze? albo szprychy i pisatę? bo bez tego daleko nie zajdziemy;)

Na pewno nie ma sensu kupować nowych kółek, bo niewiele wyżej wejdziesz. Lepiej kupić albo dobrą pisatę albo dobrą obręcz i za jakiś czas dokupić resztę koła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co byście zrobili z takimi kołami?

Piasty p/t LX M570 36H, przebieg 7000km

Szprychy p/t noname 2.0mm, przebieg 7000km

Obręcze: totalne badziewia z czego przód do wymiany, przebieg p/t 24300km/3700km.

 

Aktualny mój zamysł jest taki, żeby wymienić przednią obręcz po jak najmniejszych kosztach i korzystać z tych kółek jako drugich, a kupić sobie nowe na XT/717/Revo (piast XTRa chyba nie opłaca mi się kupować, wątpię, żebym zrobił na nich tyle razy więcej km ile razy są droższe od XTeków). Jest też opcja taka, żeby do tego co mam dokupić obrecze 717 i szprychy Revo i zapleść na tych piastach LXa.

Co o tym sądzicie i jak byście zrobili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piasty mlode juz nie są. no ale ich stan musisz ocenic sam - chocby przez rozebranie sprawdzenie stanu lozysk i mechanizmu zapadkowego.

co do wymiany obreczy - wymienia się je ze szprychami. inaczej to nie ma senstu tym bardziej ze obie rzeczy sa juz sfatygowane.

jesli piasty sa w naprawde dobrym stanie to mozna z nich wlasnie zrobic drugi komplet kol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałbym smienić tylne :)

myśle nad zakupem jakieś dobrej obręczy.

Mam okazje kupić kólko od mr.ironman Mavic 117 :D za 165+przesyłka może to jest rozwiązanie :P choć pewnie nie wiele zyskam :PP

 

oki temat zamknięty :D uzbieram więcej kasy i wtedy założe nowy temacik :) myśle, że temat do zamknięcia :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piasty mlode juz nie są. no ale ich stan musisz ocenic sam - chocby przez rozebranie sprawdzenie stanu lozysk i mechanizmu zapadkowego.

co do wymiany obreczy - wymienia się je ze szprychami. inaczej to nie ma senstu tym bardziej ze obie rzeczy sa juz sfatygowane.

jesli piasty sa w naprawde dobrym stanie to mozna z nich wlasnie zrobic drugi komplet kol.

Obawiam się, że zaniedbałem te piasty. Dopiero raz smarowałem po prawie roku i był syf w środku i konusy w tylnej do wymiany. W sumie tylko jeden dostałem, ale nie jest tak strasznie z tym drugim. Jednak już to (trochę) te LXy dyskwalifikuje. Czy żeby dobrać się do zapadek potrzebuję klucz, który się wsadza do bębenka po uprzednim ściągnięciu kasety? Ile coś takiego stoi pi razy drzwi i czy jest wielce prawdopodobne, że uśmiercę przy tym piastę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...