maczet190399 Napisano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2019 Mam hamulce XT M786 wraz z Tarczami RT86 180mm w swoim rowerze Trailowym. Na płaskim i lekkich górkach przy jeździe w dół działają dobrze. Jednak jak już jest spora stromizna do czuć ze nie dają radę. Hamulce są sprawne i odpowietrzone. Okładziny Discobrakes Kevlar i Copper -free. Waże 95 kg z ekwipunkiem i ubraniami. Mogę zakupić za 780 PLN nowe hamulce Zee z okładzinami metalicznymi. Czy odczuje różnice w sile działania na stromiznach ?? Zależy mi na twardej klamce szybko chwytającej i mocnej sile działania. Z góry dziękuje za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janu_sz Napisano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2019 Odnośnie okładzin z tego co widziałem w testach to Ceramiczne są ciut lepsze niż kewlarowe ( lepsza moc i krótsza / niewiele / dorga hamowania ). Sam miałem chwilę ceramiki w M6000 i czuć piekielną moc, przemyśl, czy nie iść w ceramiczne przy okazji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akkwlsk Napisano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2019 Jeżeli tył blokujesz bez problemu i nie przegrzewasz, to bym nie ruszał. Z przodu obowiązkowo tarcza 203mm przy tej wadze, od tego bym zaczął. Ważę podobnie i u mnie wystarczyło przy hamulcach m-985 i metalicznych okładzinach. Nie jeździłem na 4-tłoczkowych shimano, ale mają opinie kotwic, na pewno będzie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdesign Napisano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2019 Kup sam zacisk na przód. Wszystko ponad to będzie sztuką dla sztuki i wywalaniem kasy. Ja tak jeżdżę mam komplet 785 w którym przedni zacisk zmieniłem na Sainta. Tarcze przód 203 tył 160. Rower FR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczet190399 Napisano 7 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2019 Zacisk MT520 czy jednak Zee ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akkwlsk Napisano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2019 Podobno konstrukcyjnie to to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdesign Napisano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2019 Przecież kabel przy m785 masz z banjo... więc odpowiedź jest jedna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemokolarz Napisano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2019 W Deorkach 596 zmieniłem zaciski na 520 i jest mega różnica na +. Ważę powyżej 90kg i przy ostrzejszej jeździe i przedkosciach sprawdzają się bardzo dobrze. Jeździłem na XTekach z 4rema tloczkamo i miały lepsza modulację, więcej różnić nie odczułem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akkwlsk Napisano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2019 Godzinę temu, abdesign napisał: Przecież kabel przy m785 masz z banjo... więc odpowiedź jest jedna. To akurat nie jest jakiś wielki problem, prawda? Z tego co piszą w internetach, średnica tłoczków jest taka sama jak w XT/Zee/Saint oraz są one ceramiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdesign Napisano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2019 Xt'ki mają przewód zakończony banjo, takie podejście ma Saint i zee. 520 i 420 mają wejście kabli proste. Średnica tłoczków i klocki nie są tu wyznacznikiem niczego i faktycznie zadziałają wszystkie... tylko po co kupować nowy dodatkowy ciut gorszy przewód jak już się ma jeden? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemokolarz Napisano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, abdesign napisał: tylko po co kupować nowy dodatkowy ciut gorszy przewód jak już się ma jeden a niby czemu gorszy? ucinasz banjo, dajesz nakrętkę, baryłkę i gotowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp3playerfan Napisano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2019 21 godzin temu, abdesign napisał: Kup sam zacisk na przód. Wszystko ponad to będzie sztuką dla sztuki i wywalaniem kasy. Ja tak jeżdżę mam komplet 785 w którym przedni zacisk zmieniłem na Sainta. Tarcze przód 203 tył 160. Rower FR Hehe zrobiłem dokładnie to samo. Tylko że mam 180mm tarcze z przodu i z tyłu. Zacisk Saint z przodu z tyłu 785. Stary 785 mam jako zapas. Faktycznie w górach duża różnica jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.