Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Thrill Hill to nasz karbonowy full XC, dostępny w trzech wersjach malowania i sześciu wersjach wyposażenia. Rama waży ok 1,8 kg, koła oczywiście 29", standard boost, kinematyka policzona na napędy 1x i 2x, wewnętrzne prowadzenie przewodów i możliwość zamówienia roweru w wersji o skoku 100 lub 120 mm. 

Modele można zobaczyć tutaj: https://www.rosebikes.pl/rose-thrill-hill-6-2681124

 

Edytowane przez paulsen
Napisano

Niestety nie sprzedajemy ram. Opcja wyboru skoku pojawi się w konfiguratorze lub będzie można poprosić o to w komentarzu do zamówienia. 

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Napisano (edytowane)

Cześć,

 

Planuje zakup Thrill Hilla 2 dla żony. Jest na granicy rozmiarów S/M.

Ma 172 cm i 83 cm długości nogi.

Jeździć będzie raczej długodystansowo: turystyka/maratony.

Który rozmiar wybrać? S czy M?

 

 

Mam jeszcze pytanie dotyczące konfiguratora - pamiętam, że Rose oferowało możliwość konfiguracji roweru, ale nie mogę znaleźć nigdzie tej opcji.

W dniu 21.07.2019 o 19:51, paulsen napisał:

Thrill Hill to nasz karbonowy full XC, dostępny w trzech wersjach malowania i sześciu wersjach wyposażenia. Rama waży ok 1,8 kg, koła oczywiście 29", standard boost, kinematyka policzona na napędy 1x i 2x, wewnętrzne prowadzenie przewodów i możliwość zamówienia roweru w wersji o skoku 100 lub 120 mm. 

Modele można zobaczyć tutaj: https://www.rosebikes.pl/rose-thrill-hill-6-2681124

 

 

Edytowane przez BartekMM
  • 10 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
Napisano (edytowane)

Amor przód 100mm a nie 120mm, amortyzacja Fox a nie RS, kompletny napęd XT, karbonowe koła. Po kolejne był wtedy dostępny do zamówienia (końcówka 2021 z dostawą na 1 kwartał 2022). 

A tak poza tym to już mój 3 Canyon 😉

Edytowane przez schwinn0
Napisano

Po kliku zwrotach akcji, udalo mi sie zamowic w DE HillThrilla 3 2020 z jakims symbolicznym przebiegiem - stan niby ideał, fabryczna konfiguracja  ....  24h temu myślałem ,  że go nie dostane w tej cenie... już sprawdzalem inne opcje, min Krossa 2023 3.0 jak i uzywanego Tokyo......a tu jednak....chyba sie uda.  ;-)))

 

  • +1 pomógł 1
  • 2 tygodnie później...
Napisano
W dniu 18.09.2023 o 08:59, schwinn0 napisał:

Amor przód 100mm a nie 120mm, amortyzacja Fox a nie RS, kompletny napęd XT, karbonowe koła. Po kolejne był wtedy dostępny do zamówienia (końcówka 2021 z dostawą na 1 kwartał 2022). 

A tak poza tym to już mój 3 Canyon 😉

Co do tych zalet, to Hill Thrill wystepował w 2020 w 2 wersjach, pod 120mm i pod 100mm z przodu, tył w obu był 100mm. 

HT3 jest na pełnym XT włącznie z hamulcami, ma wkręcany suport MT800. Koła  x1700 DT swiss na 350s... zatem na moje oko jedyna do czego mozna sie czepic to ten SID z przodu...no ale Hill Thrilla mozna tez było wziaśc na Foxach, karbonowych kolach...tylko trzeba było dosypac sporo monet za wersje HT4 lub HT5. 

Tak czy siak jestem zadowolony, rower dojechał, jest jak nowy. 

Lka, z Pedalunkiem XT M8020 w fabrycznej konfiguracji waży 11,9kg (tylko kierownik zmieniony na Ritchey WCS carbon 720mm). Myslę, że całkiem fajowo, jak za  pieniądze ktore za niego dałem, to mega.

  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...