rayman895 Napisano 18 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 Siemka polecicie jakieś dobre amortyzatory do 500zł jestem początkujący więc się za bardzo na tym nie znam. Czasami bym sobie pojeździł na bike parki jakieś, a mam amortyzatory sprężynowe więc interesują mnie bardziej jakieś powietrzne albo hydrauliczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brombosz Napisano 18 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 Dobre do 500zł to tylko używki, licząc na szczęście i brak późniejszych kosztów serwisu. PS. No i nie napisałeś nam jaki skok, standardy i do jakiego roweru i zastosowania. Wróżyć nie potrafimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin86Poznan Napisano 19 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2019 11 godzin temu, rayman895 napisał: Czasami bym sobie pojeździł na bike parki jakieś, a mam amortyzatory sprężynowe więc interesują mnie bardziej jakieś powietrzne albo hydrauliczne. Poczytaj sobie trochę o amortyzatorach to sam bedziesz wiedział co potrzebujesz. Spręzynowe amortyzatory wcale nie są złe o ile są to np. Fox-y pod FR czy DH. To, że byś pojeździł na Bike parki nie oznacze, że musisz mieć 200mm skoku bo może tylko family line? Jak z używek to suntour aion fajny, tani w utrzymaniu i używkę za 700zł kupisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 19 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2019 Pod koło 27,5 to nowego (leżaka) aiona za 650 kupisz. Za 850 mattoca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...