naku Napisano 5 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 Witam potrzebuję zmienić uginacz na amortyzator obecnie mam wsadzony NVX sf-15 rura 1 1/8" prosta, skok 75mm, jeżdżę głównie po lekkim terenie i mieście dojazd do pracy 200-300km tygodniowo zdarzają się też wyprawy po 100km/dzień. Do roweru w maju dołożyłem napęd elektryczny i waga pojazdu wzrosła do 30-40kg zależy jak załaduje sakwy ja ważę 100km więc spora masa się robi do tego dochodzi prędkości często dochodząc do 40-50km/h. Czy jest coś sensownego co poprawi komfort bo mam problem z bólem rąk próbowałem zmieniać pozycje, wysokość kierownicy, zmieniać mostek z lepszym lub gorszym skutkiem została tylko amortyzacja. Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m0d Napisano 5 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 Teraz, naku napisał: prędkości często dochodząc do 40-50km/h E-rower ma WSPOMAGANIE kończące się przy 25km/h. Jeśli toto jedzie bez pedałowania 40-50km/h to nie jest rower, więc nie to forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naku Napisano 5 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 Teraz, m0d napisał: E-rower ma WSPOMAGANIE kończące się przy 25km/h. Jeśli toto jedzie bez pedałowania 40-50km/h to nie jest rower, więc nie to forum. Po wypowiedzi wnioskuję że w życiu na ebiku nie siedziałes i jeśli posiadasz jakieś kompleksy to może prościej się nie udzielać, potrzebuję amortyzatora rowerowego i w takim dziale o niego pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kipcior Napisano 5 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 Nie wiem co to da, bo nie jeździłem ale chyba jedyne co możesz tam lepszego wsadzić to NRX:https://activia.sgl.pl/czesci/amortyzatory-suntour/nrx/28-cali/149 Nie napisałeś o gripach więc jeszcze to Ci zostało do zmiany. Ergon, model wedle uznania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacperek12 Napisano 5 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 A co to rowerem nie można jechać 40 km/h? Bierz amor do roweru elektrycznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naku Napisano 5 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 Mam gripy esi chunki te najgrubsze ergonomicznych jeszcze nie próbowałem, a co do prędkości to na analogu większe niż po dodaniu elektryka osiagalem teraz nie dociskam na zjazdach poprostu bardziej trzymam stała prędkość i przeróbka była głównie po to by nie musieć brać prysznica zaraz po przyjeździe do pracy. Przykładowe przejazdy do pracy ale takie standardowe nie docisniwte na Maxa przed i po elektryfikacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janu_sz Napisano 5 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 Następni samobójcy po tych od hulajnóg rosną. Załóżcie sobie dzieci swoje forum i róbcie tam drutowania czegoś co próbujecie nazywać rowerami. To o czym piszecie to nie rower ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naku Napisano 5 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 Teraz, Janu_sz napisał: Następni samobójcy po tych od hulajnóg rosną. Załóżcie sobie dzieci swoje forum i róbcie tam drutowania czegoś co próbujecie nazywać rowerami. To o czym piszecie to nie rower ! Następny Janusz z kompleksami to znajdź mi amor z rura sterowa 1 1/8" pod koło 28" nie będący amorem rowerowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacperek12 Napisano 5 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 Janu_sz tak ma, że zawsze musi narzekać. Ten typ tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naku Napisano 5 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 Teraz, Kacperek12 napisał: Janu_sz tak ma, że zawsze musi narzekać. Ten typ tak ma. Ale narzeka a nawet nie czyta pisałem że wcale nie jeżdżę dużo szybciej tylko trochę mniej się męczę a nie jest fajnie cały spocony do pracy przyjeżdżać, ja jakoś nie lubię jeździć powoli nawet bez przeróbki dość szybko jeździłem. Dojeżdżam do pracy od 5 lat robiąc średnio 5000-6000 na sezon przez 4 lat jeździłem tym samym rowerem teraz w maju dołożyłem wspomaganie i już nagle ten rower nie jest rowerem i na pewno już nie pedałuje a takie tentno bierze się z czego. Elektrykiem tak samo można zrobić ostry trening z tym że przejdę większy dystans a jak będzie kiepski dzień to można bez zmęczenia pojeździć. Ciągle off top a porad o amortyzatorach brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janu_sz Napisano 5 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 @Kacperek12 Zabijesz kogoś nawet na DDR "rowerem" jadącym 40 km/h, ważącym 150 kg i ockniesz się za kratkami plując w swój durny łeb co narobiłeś. Wiesz o tym, że jak stanie się to na zmodyfikowanym sprzęcie, niezgodnie z prawem to kryminał ? Może wtedy zmądrzejesz dzieciaku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naku Napisano 5 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 Teraz, Janu_sz napisał: @Kacperek12 Zabijesz kogoś nawet na DDR "rowerem" jadącym 40 km/h, ważącym 150 kg i ockniesz się za kratkami plując w swój durny łeb co narobiłeś. Wiesz o tym, że jak stanie się to na zmodyfikowanym sprzęcie, niezgodnie z prawem to kryminał ? Może wtedy zmądrzejesz dzieciaku. Rower jest 10kg cięższy niż przed przerobka i rozumim że dla ciebie 40 nie do osiągnięcia bo do takiej prędkości moja partnerka mając 50 na karku potrafi rozbujac miejska damska z 3 biegowym nex 3, a jak byś nazwał kolarzy na szosowkach jeżdżących koło 60 seryjnym morderca i, bo i tacy mnie mijają na DDR bo jak już pisałem nie ciśnie po mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janu_sz Napisano 5 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 Czyli masz ograniczenie w WATACH i prędkość jaką może rozwinąć do takich jakie przepisy dopuszczają ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacperek12 Napisano 5 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 Przecież prędkość może rozwijać i 40km/h tylko silnik ma się wyłączyć przy 25km/h według przepsiów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janu_sz Napisano 5 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 Nadal nie rozumiesz, że jak spowodujesz wypadek czymś co jest poza specyfikacją ustaloną prawem to dostaniesz # ? Serio tak ciężko Ci to pojąć ? Po wypadku jedna z pierwszych czynności to sprawdzanie trzeźwości, a potem badanie techniczne pojazdu / roweru w tym wypadku /. Znajdą Ci silnik 750W i zdjętą blokadę prędkości, reszty się domyśl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naku Napisano 6 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2019 1 godzinę temu, Janu_sz napisał: Nadal nie rozumiesz, że jak spowodujesz wypadek czymś co jest poza specyfikacją ustaloną prawem to dostaniesz # ? Serio tak ciężko Ci to pojąć ? Po wypadku jedna z pierwszych czynności to sprawdzanie trzeźwości, a potem badanie techniczne pojazdu / roweru w tym wypadku /. Znajdą Ci silnik 750W i zdjętą blokadę prędkości, reszty się domyśl. A czy to jest forum o przepisach ruchu drogowego i temat o nie nadążających przepisach za zmianami?. Wydaje mi się że to dział forum o tematyce amortyzatorów rowerowych i taki też temat założyłem to po jakiego grzyba tu się udzielasz, jeszcze nic z twojej strony nie padło związanego z tematem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janu_sz Napisano 6 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2019 Czyli jednak nie rower wobec obowiązujących przepisów, bo się nagle uniosłeś. A skoro nie rower, to zmień forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalD Napisano 6 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2019 Tradycyjne pitolenie 3po3, a merytorycznie cieniutko... W swoim crossie/trekingu zmieniłem amor z jakiegoś SR Suntour NVX na powietrznego NRX. Mimo wielu prób dobrania ciśnienia, starannego smarowania, jakość amortyzacji nie odbiega od poprzedniego dużo tańszego uginacza, ale: - NRX jest sztywny, co przy mojej wadze ma duże znaczenie, - nie ma luzów (w poprzednim po prawie 3 latach były już ślizgi mocno wypracowane), - jest o około kilogram lżejszy. Żeby odczuć różnicę w pracy musiał byś chyba kupić najwyższy model, a ból rąk raczej zniwelujesz zmianami pozycji. Nie tylko ustawienia kierownicy/mostka, ale również siodełka - jego wysokości, pochylenia, odległości. Dołożenie silnika zmieniło delikatnie punkt ciężkości i może to już wystarczyło byś przybierał inną od wcześniejszej pozycji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacperek12 Napisano 6 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2019 Jak by był skok 100mm to by było dużo łatwiej. A nie myślałeś na RS Paragon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naku Napisano 6 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2019 1 godzinę temu, Kacperek12 napisał: Jak by był skok 100mm to by było dużo łatwiej. A nie myślałeś na RS Paragon? Oglądałem tego paragon ale były tylko w wersji 50 i 65 mm. A czy jest sens założyć coś na 100mm i sag np 35% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 6 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2019 Polecał bym ci amorek szczegolnie pod grubą oś. Suntour specjalnie do Ebika takie produkuje np. E25 czy E45 a z NRX także sa z czarnymi lagami i goleniami 32mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.