ppiotr Napisano 3 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2019 Cześć, posiadam rower Kross evado 3.0 z 2015 roku https://www.kross.pl/pl/2015/cross/evado-3-0 potrzebuję kupić nowy amortyzator(stary się pogiął w kontakcie z drzwiami samochodu), w obecnym górne golenie nigdy nie chowały się do końca a odległość od uszczelek do korony jest większa niż te 63mm skoku. Żeby nie zepsuć geometrii wystarczy, że zakupię dowolny amortyzator z tym samym skokiem tej samej firmy? Dodatkowo jeżdżę zimą i zatanawiam się na sensem zakupu NRX-E z aluminiowymi goleniami górnymi, ale nie wiem jak to jest z wytrzymałością systemu powietrznego przy przebiegach rzędu 7K rocznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 3 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2019 Teraz, ppiotr napisał: Dodatkowo jeżdżę zimą NRX ma słabe uszczelnienie, musiałbyś wymienić uszczelki na inne. Mi NRX przetrwał jedną zimę. Na zimę coś co ma uszczelki olejowe i najlepiej w kąpieli otwartej. Paragon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppiotr Napisano 3 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2019 Teraz, dovectra napisał: Na zimę coś co ma uszczelki olejowe i najlepiej w kąpieli otwartej. Paragon? Z tego co patrzyłem to Paragon Gold ma skok 65mm i tu właśnie nie wiem jak to jest z tymi wymiarami i czy nie bedzie miało wpływu na geometrię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 3 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2019 (edytowane) Życzę powodzenia w dokupieniu do suntoura lepszych uszczelek kurzowych. Paragon będzie pasował. Edytowane 3 Lipca 2019 przez Dokumosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 3 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2019 Teraz, Dokumosa napisał: Życzę powodzenia w dokupieniu do suntoura lepszych uszczelek kurzowych. Istnieje możliwość tjuningu, ale trzeba zafrezować otwory montażowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 3 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2019 Istnieje i jest połączona z utratą GW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 3 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2019 O tak, ale masz sznsę że amor będzie działał po gwarancji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppiotr Napisano 3 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2019 Testowałeś tego Paragona w zimie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 3 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2019 Nie , nie mam paragona, mam bliźniaka w mtb (recon) zdecydowanie trwalszy od NRX. W Nrx po pierwszym mocnym deszczu zrobił się majnez. PO serwisie było ok ale parę dni syfu i wszystko zaczeło umierać. Zerwało teflon, i porżneło lagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solti Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 A jak do tego ma się NRX-S? Też ma słabe uszczelnienia? Generalnie mam podobne dylematy co autor tematu. Zastanawiam się czy brać paragona, czy NRX-S? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 -S ma takie same uszczelniacze jak -D i również nie ma gąbek olejowych. Na plus, że góra jest alu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppiotr Napisano 4 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 (edytowane) To które amortyzatory(pomijąc cenę do rozważań) mają dobre uszczelnienie? Edytowane 4 Lipca 2019 przez ppiotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 RS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppiotr Napisano 4 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 Z ekonomicznego podejścia jeden RS przeżyje dwa Suntory NRX D (cena porównywalna) przy dwóch serwisach na rok? Do tej pory wystarczał mi sprężynowy, szkoda by było jakby się okazało, po pierwszej zimie, że RS został pokonany przez sól i piach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 (edytowane) Jeśli będą dwa serwisy na rok również w przypadku pragona GOLD to z pewnością. Serwis zgodny ze sztuką na zalecanych materiałach. Edytowane 4 Lipca 2019 przez Dokumosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppiotr Napisano 4 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 Dla wyjaśnienia planowałem robić serwis sam czyli głównie ponownie smarowanie/czyszczenie w dolnych goleni(czy tam wymiana oleju) i w razie konieczności wymiana uszczelek, w jednym serwisie stwierdzili, że serwisując samemu RS utracę gwarancję... prawda to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 Nie prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.