Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

posiadam rower Kross evado 3.0 z 2015 roku

https://www.kross.pl/pl/2015/cross/evado-3-0

potrzebuję kupić nowy amortyzator(stary się pogiął w kontakcie z drzwiami samochodu), w obecnym górne golenie nigdy nie chowały się do końca a odległość od uszczelek do korony jest większa niż te 63mm skoku. Żeby nie zepsuć geometrii wystarczy, że zakupię dowolny amortyzator z tym samym skokiem tej samej firmy?

Dodatkowo jeżdżę zimą i zatanawiam się na sensem zakupu NRX-E z aluminiowymi goleniami górnymi, ale nie wiem jak to jest z wytrzymałością systemu powietrznego przy przebiegach rzędu 7K rocznie.

Napisano
Teraz, ppiotr napisał:

Dodatkowo jeżdżę zimą

NRX ma słabe uszczelnienie, musiałbyś wymienić  uszczelki na inne.

Mi NRX przetrwał jedną zimę.

Na zimę coś co ma uszczelki olejowe  i najlepiej w kąpieli otwartej. Paragon?

Napisano
Teraz, dovectra napisał:

Na zimę coś co ma uszczelki olejowe  i najlepiej w kąpieli otwartej. Paragon?

Z tego co patrzyłem to Paragon Gold ma skok 65mm i tu właśnie nie wiem jak to jest z tymi wymiarami i czy nie bedzie miało wpływu na geometrię.

 

Napisano

Nie , nie mam paragona, mam bliźniaka w mtb (recon) zdecydowanie trwalszy od NRX.

W Nrx po pierwszym mocnym deszczu zrobił się majnez. PO serwisie było ok ale parę dni syfu i wszystko zaczeło  umierać.

Zerwało teflon, i porżneło lagi.

 

Napisano

A jak do tego ma się NRX-S? Też ma słabe uszczelnienia? Generalnie mam podobne dylematy co autor tematu. Zastanawiam się czy brać paragona, czy NRX-S?

Napisano (edytowane)

To które amortyzatory(pomijąc cenę do rozważań) mają dobre uszczelnienie?

Edytowane przez ppiotr
Napisano

Z ekonomicznego podejścia jeden RS przeżyje dwa Suntory NRX D (cena porównywalna) przy dwóch serwisach na rok? Do tej pory wystarczał mi sprężynowy, szkoda by było jakby się okazało, po pierwszej zimie, że RS został pokonany przez sól i piach.

Napisano

Dla wyjaśnienia planowałem robić serwis sam czyli głównie ponownie smarowanie/czyszczenie w dolnych goleni(czy tam wymiana oleju) i w razie konieczności wymiana uszczelek, w jednym serwisie stwierdzili, że serwisując samemu RS utracę gwarancję... prawda to?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...