Razian Napisano 1 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2019 Cześć, po kilku latach nie dbania o rower zamierzałem się za niego wziąć, wycentrowałem koła, zmieniłem opony i chciałem zmienić łańcuch ale okazało się że mam tylną i przednią przerzutkę do wymiany, tylną kasetę oraz korbę. Przerzutka tył to Shimano Deore, przód shimano Alivio, kaseta to chyba Shimano HG-30 albo Sram PG-830 a korba to chyba Shimano FC-M311. Nie jestem pewny bo w internecie jest róznie napisane na temat tego roweru. Teraz pytanie, czy opłaca się wymieniać na dokładnie takie same podzespoły czy może kombinować z innymi? Nie chce za dużo zainwestować w ten rower, wolałbym tak do 300zł maksymalnie. Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny bo jestem w tym zielony :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Garlock Napisano 1 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2019 (edytowane) Teraz, Razian napisał: mam tylną i przednią przerzutkę do wymiany [...]. Przerzutka tył to Shimano Deore, przód shimano Alivio A co jest nie tak z przerzutkami? Mają jakieś luzy, są pogięte? Zwykle to one długo wytrzymują, chyba że oberwały mocny strzał. Wymienia się linki i pancerze, czasami kółka. Teraz, Razian napisał: do wymiany, tylną kasetę oraz korbę Wstaw fotki tutaj: to się dowiesz, czy faktycznie są do wymiany. Edytowane 1 Lipca 2019 przez Garlock Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razian Napisano 1 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2019 Przerzutki mimo regulacji przerywają i tylko połowa jakaś wchodzi. Zębatka na pewno jest do wymiany bo widać gołym okiem że niektóre zęby są całkiem ścięte a niektóre do połowy. Poza tym zakładałem nowy łańcuch i tak przeskakiwał że się jechać nie dało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...