Qwertii Napisano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2019 Witam, posiadam amortyzator ze spawaną rurą 1 1/8 (temat nie dotyczy spawu) a samej dolnej miski, której nie mogę zwyczajnie włożyć przez owy spaw. Jest ona zbyt wąska. Mam do wyboru 2 opcje. 1. Przecięcie miski na pół. Bardzo zmniejszy to jej stabilność i czy będzie to w miarę bezpieczne? 2. Oszlifowanie spawu. Spaw jest od środka wzmocniony, dużo mogę stracić na wytrzymałości i stabilności? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2019 Rozumiem, że miejsce łączenia od środka ma wystawioną rurę odpowiedniej średnicy w celu wzmocnienia. Wtedy możesz szlifować. Miskę można rozciąć w jednym miejscu. Wtedy przy przechodzeniu przez spoinę się nieco rozegnie (w zakresie odkształceń sprężystych). Do zastosowania ze sterami na łożyskach maszynowych only. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dolchus Napisano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2019 Wrzuć zdjęcie całego widelca - to wiele wyjaśni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2019 Na Twoim miejscu nawet nie próbowałbym jeździć na widelcu ze spawaną sterówką - za duże ryzyko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolmark Napisano 1 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2019 Niekoniecznie. Tak jak pisał @Dokumosa - jeśli wewnątrz jest wzmocnienie, to połączenie takie jest bardzo mocne, niemniej ja również nie jeździł bym z czymś takim. Oczy wyobraźni widziałyby, jak spaw puszcza na szybkim zjeździe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 1 Lipca 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Lipca 2019 Absolutnie nie powinieneś jeździć na takim wynalazku a wszelkie dywagacje dotyczące kwestii wytrzyma czy nie, mogą skończyć się fatalnym w skutkach wypadkiem. Rury sterowe powinno wymieniać się w całości, jest to w pełni wykonywalny zabieg i do tego myślę, ZNACZNIE pewniejszy i bezproblemowy. Nie zamykam wątku ale rozsądek chyba jasno podpowiada, że temat jest w zasadzie bezprzedmiotowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 31 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2019 Rury sterowe są wykonane z duraluminium. Spaw moze jest mocby lecz Spawanie jeszcze bardziej osłabia miejsce obok spawu co lubi pękać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.