Skocz do zawartości

[Amortyzator przód] Problem z założeniem.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam amortyzator ze spawaną rurą 1 1/8 (temat nie dotyczy spawu) a samej dolnej miski, której nie mogę zwyczajnie włożyć przez owy spaw. Jest ona zbyt wąska.

Mam do wyboru 2 opcje.

1. Przecięcie miski na pół. Bardzo zmniejszy to jej stabilność i czy będzie to w miarę bezpieczne?

2. Oszlifowanie spawu. Spaw jest od środka wzmocniony, dużo mogę stracić na wytrzymałości i stabilności?

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że miejsce łączenia od środka ma wystawioną rurę odpowiedniej średnicy w celu wzmocnienia. Wtedy możesz szlifować. 

Miskę można rozciąć w jednym miejscu. Wtedy przy przechodzeniu przez spoinę się nieco rozegnie (w zakresie odkształceń sprężystych). Do zastosowania ze sterami na łożyskach maszynowych only.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie. Tak jak pisał @Dokumosa - jeśli wewnątrz jest wzmocnienie, to połączenie takie jest bardzo mocne, niemniej ja również nie jeździł bym z czymś takim. Oczy wyobraźni widziałyby, jak spaw puszcza na szybkim zjeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Absolutnie nie powinieneś jeździć na takim wynalazku a wszelkie dywagacje dotyczące kwestii wytrzyma czy nie, mogą skończyć się fatalnym w skutkach wypadkiem. Rury sterowe powinno wymieniać się w całości, jest to w pełni wykonywalny zabieg i do tego myślę, ZNACZNIE pewniejszy i bezproblemowy.  Nie zamykam wątku ale rozsądek chyba jasno podpowiada, że temat jest w zasadzie bezprzedmiotowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...