Skocz do zawartości

[Rower] jaki wybrać?

Jareek7x

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jestem nowy na tym forum i z góry przepraszam jeśli nieprawidłowy dział wybrałem ale nie mogłem znaleźć nic lepiej pasującego do mojego pytania.

Nie znam się zbytnio na rowerach i ciężki mi nawet nazwać ten jaki chciałbym kupić. Ogólnie mam na rower przeznaczone 2 tys zł, i chciałbym kupić coś dobrego i na szos i na tereny leśne. Kolega ma jakiegoś Gianta ale posiada go około 4 lat i już takich modeli nie ma, szukając w internecie wzorując się na nim wpadły mi 2 modele

Jeden po prostu mi się podoba lecz znajomy który się "coś tam zna" stwierdzil że ma słaby osprzęt 
https://sprint-rowery.pl/rower-gorski-giant-atx-2-2019

Ten ma podobno lepszy osprzęt lecz firma słabsza 

https://sprint-rowery.pl/rower-gorski-unibike-mission-27-5-2019?fbclid=IwAR1DmeQFQQSnbEHkJWpxw2_6NxYNxXh5CxcW5wpQxRWVjolSkExltQB61b8

Jeśli reklama sklepu jest zabroniona to prosze usunac a rowery to 
Giant ATX 2 - 2019
oraz Unibike mission 27,5 2019

Szukam roweru który mi trochę posłuży, co byście proponowali?

Napisano

No właśnie nie wiem, przy tym samym osprzęcie mam wrażenie, że crossy są droższe. Tak jakby producenci traktowali je jako skundlone MTB. 

Widziałeś gdzieś crossa na sztywnych osiach i z taperem w cenie 4 000 lub niżej ?

Napisano
Teraz, wkg napisał:

A gdzie i jak chcesz jeździć na tym rowerze ?

Tak jak pisałem i po drogach asfaltowych i polnych, różnie to bywa. Wzoruje się na koledze on ma coś takiego ROWER GIANT REVEL 0 DISC 2013 i tego typu rower wlasnie bym chcial

Napisano

Widzisz - z tymi drogami leśnymi i polnymi to różnie bywa. Pytanie czy raczej twarde czy raczej piach po osie - jak to drugie to nie masz wyjścia - mtb a nie cross. W tym pierwszym przypadku cross będzie szybszy - cienkie opony. Niby do mtb można założyć crossowe opony ale nikt jakoś tego nie robi. Rowery crossowe mają tez zwykle bardziej wyprostowaną pozycję na rowerze.

Napisano
Teraz, wkg napisał: