Risardo Napisano 23 Czerwca 2019 Napisano 23 Czerwca 2019 Chciałbym wymienić starą formula cx-22 32 szprychy, na piastę z łożyskami maszynowymi. Pierwsza myśl to novatec 772sb,będzie to zgodne ? Rower przełaj,parametry formula : 6 BOLT DISC CX-20 CX-22 SPECIFICATION F/R F R HOLE COUNT 24/28/32H 24/28/32H GAUGE 14 14 O.L.D. 100MM 135MM AXLE LENGTH 108MM 145MM QR N/A N/A WEIGHT 180G 418G
uzurpator Napisano 23 Czerwca 2019 Napisano 23 Czerwca 2019 Pierwsze pytanie - Po co? Poza tym - z tego co widzę na stronie, CX-22 ma wysokie kołnierze po obu stronach piasty, zaś NT-D772-SB posiada obniżony kołnierz po stronie bębenka. Będzie trzeba kupić conajmniej jeden zestaw szprych.
Risardo Napisano 24 Czerwca 2019 Autor Napisano 24 Czerwca 2019 Bo piasta swoje przekręciła, bieżnie nie są już idealne,to czuć podczas pracy,nie wiem czy do końca sezonu wytrzyma,może tak,może nie. Ale w razie W ,chciałbym mieć już rezerwową piastę to przeplecenia (obręcz zostanie stara). Szprychy oczywiście i tak nowe. Chodzi mi o to,czy ten novatec podejdzie.
Kacperek12 Napisano 24 Czerwca 2019 Napisano 24 Czerwca 2019 Wymień bieżnie. W piastach z jakimi ja miałem doczynienia bieżnie były wybijalne.
uzurpator Napisano 24 Czerwca 2019 Napisano 24 Czerwca 2019 Teraz, Risardo napisał: Bo piasta swoje przekręciła, bieżnie nie są już idealne,to czuć podczas pracy,nie wiem czy do końca sezonu wytrzyma,może tak,może nie. Nie wyjechałeś bieżni. Bieżnie wyjeżdża się po 100000km. Przeserwisuj piastę. Novatec zaś podejdzie, zakładając ten sam standard osi.
Kacperek12 Napisano 24 Czerwca 2019 Napisano 24 Czerwca 2019 Po pół roku też się da wyjechać bieżnie także ten.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.