mewes Napisano 25 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2006 Witam! W kwestiach zdrowotnych, kondycyjnych - w sensie jak to wypracowac - jestem zielony. Po prostu daje po garach i tyle, nie zastanawiajac sie czy sie spale, czy tetno odpowiednie itd. Mimo wszytsko licze na to ze moja wytrzymalosc i sila zwieksza sie z czasem. Ale do rzeczy - kupilem sobie rower szosowy zeby przemieszczac sie nim po miescie, dojezdzac na wydzial i generalnie nie tlamsic sie w smierdzacych autobusach...Jestem ciekaw czy spokojna jazda po ok 100km tygodniowo odbije sie w jakis bardzo pozytywny sposob na moim organizmie? Z gory dzieki i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majster Napisano 25 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2006 IMHO w ten sposób można budować kondycję bazową, tą podstawę do dalszego treningu. z drugiej strony jazda w mieście może dać... kilka siniaków i płuca pełne spalin, co przy wysiłku fizyczneym nie jest pożądane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramzi Napisano 25 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2006 100 km/tydzień to troche mało , jeżeli będziesz jeździł 5 dni w tygodniu to daje 20 km/dzień. Znacząco to chyba nie podniesie tobie wytrzymałości. Dużo też zależy od trasy i jak będziesz jeździł, jeżeli tylko po ścieżkach rowerowych to też niewiele da bo po nich nie da się szybko jeździć. W mieście przeszkadzające jest też ciągle się zatrzymaywanie na światłach itp. Na pewno codzienna jazda przyzwyczai nogi do roweru i do codziennego pedałowania a to się przydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...