Skocz do zawartości

[hamulce mechaniczne] Wymiana promaxów render


Quell

Rekomendowane odpowiedzi

Nazwanie spowalniaczami promaxa render r,to mocny komplement dla ww.

Muszę toto wymienić,w grę wchodziły bb7 i spyre c,wiele opinii mówi o tym,że bb7 jednak mimo gorszej modulacji są mocniejsze.

Mam pytanie przed zakupem bb7,aby się upewnić.

Tarcze to 160 przód i 140 tył.

Ma być post mount i bb7 w wersji road ?

Adapter do którejś tarczy będzie potrzebny ?

 

IMG_20190620_133154.jpg

IMG_20190620_133259.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że masz już wszytko co potrzeba (jeśli nie zmieniasz średnicy tarcz).

BB7 występuje chyba tylko z mocowaniem PM , ew adapter IS-PM jest potrzebny tylko kiedy rama/widelec ma mocowania IS , ale u Ciebie od razu jest PM  - także nic się nie zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wielkości kasety domyślam się że to raczej wąskie kółka i jeżdżone po twardym - jak chcesz zasadzić bb7 na przód i tył to powinno wystarczyć w zupełności, tył nawet na 140 będzie żyleta.

U mnie sprzęcie na takie warunki mam przód 160/AVID  + BB7 Road    oraz tył   140/AVID +  Accent Cooler  .

Tył jest w zupełności wystarczający (nawet bardzo mocny) , jeśli miałbym zmieniać to raczej przód na 180 z tarczą RT66 (mam porównanie przy drugim zestawie) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przełaj, gumy 35 c,ale będą szersze.

Wiem,że mechaniki to nie hydraulika do której jestem przyzwyczajony,ale te promaxy to dramat,strach emerycko po asfalcie jechać,o jakimś zjeździe i terenie już nie wspomnę.

Teoretycznie powinny robić swoje,wszystko czyste,nowe klocki a działanie w porównaniu do nawet taniej hydrauliki jest żenujące.

W tym rowerze chcę jednak mechaniki,żeby mieć zawsze i wszędzie możliwość serwisu tylko za pomocą multitoola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...