Quell Napisano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2019 Nazwanie spowalniaczami promaxa render r,to mocny komplement dla ww. Muszę toto wymienić,w grę wchodziły bb7 i spyre c,wiele opinii mówi o tym,że bb7 jednak mimo gorszej modulacji są mocniejsze. Mam pytanie przed zakupem bb7,aby się upewnić. Tarcze to 160 przód i 140 tył. Ma być post mount i bb7 w wersji road ? Adapter do którejś tarczy będzie potrzebny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalxM Napisano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2019 Wygląda na to że masz już wszytko co potrzeba (jeśli nie zmieniasz średnicy tarcz). BB7 występuje chyba tylko z mocowaniem PM , ew adapter IS-PM jest potrzebny tylko kiedy rama/widelec ma mocowania IS , ale u Ciebie od razu jest PM - także nic się nie zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quell Napisano 20 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2019 Podziękował za informacje. Godzinę temu, RafalxM napisał: jeśli nie zmieniasz średnicy tarcz Na razie zostawię 140 na tylnym,może w przyszłości zmienię na 160,ale mam nadzieję,że to co jest wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalxM Napisano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2019 Po wielkości kasety domyślam się że to raczej wąskie kółka i jeżdżone po twardym - jak chcesz zasadzić bb7 na przód i tył to powinno wystarczyć w zupełności, tył nawet na 140 będzie żyleta. U mnie sprzęcie na takie warunki mam przód 160/AVID + BB7 Road oraz tył 140/AVID + Accent Cooler . Tył jest w zupełności wystarczający (nawet bardzo mocny) , jeśli miałbym zmieniać to raczej przód na 180 z tarczą RT66 (mam porównanie przy drugim zestawie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quell Napisano 20 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2019 To przełaj, gumy 35 c,ale będą szersze. Wiem,że mechaniki to nie hydraulika do której jestem przyzwyczajony,ale te promaxy to dramat,strach emerycko po asfalcie jechać,o jakimś zjeździe i terenie już nie wspomnę. Teoretycznie powinny robić swoje,wszystko czyste,nowe klocki a działanie w porównaniu do nawet taniej hydrauliki jest żenujące. W tym rowerze chcę jednak mechaniki,żeby mieć zawsze i wszędzie możliwość serwisu tylko za pomocą multitoola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.