kalcytek Napisano 18 Czerwca 2019 Napisano 18 Czerwca 2019 Witam, Wracajac dziś do domu w pewnym momencie podczas pedalowania usłyszałem co pewien czas skrzypienie/stukanie/zachacznie w tylnym kole. Zatrzymałem się zakrecilem samym kołem i okazało się że dochodzi to z okolicy piasty. Może ktoś wie co to może być dokładnie? Piasta to jakiś no name co montuje Trek w mtb w systemie boost. Obawiam się że mogła paść piasta. I tu nasuwa się moje drugie pytanie jaka piaste polecacie nowa ewentualne kupić?
cervandes Napisano 19 Czerwca 2019 Napisano 19 Czerwca 2019 Nie sądzisz, że powinieneś jednak zacząć od prób naprawy? Rozebrać, obejrzeć, wyczyścić, obejrzeć łożyska, wcisnąć w nie smar itp? Taniej, szybciej i bez kłopotu...
kalcytek Napisano 19 Czerwca 2019 Autor Napisano 19 Czerwca 2019 Może masz rację ale wczoraj jak wracałem to się mega wkurzylem i od razu zacząłem temat tylnych piast. Dziś postaram się to ogarnąć i dam znać co tam się stało.
MikeSkywalker Napisano 19 Czerwca 2019 Napisano 19 Czerwca 2019 A masz jeszcze gwarancję na rower? Bo piasty nie raz trafiają do reklamacji.
kalcytek Napisano 19 Czerwca 2019 Autor Napisano 19 Czerwca 2019 Mam jeszcze ale z reklamacją to pewnie będzie milion lat czekania itp....
wkg Napisano 19 Czerwca 2019 Napisano 19 Czerwca 2019 Tak i nie ... Trek jest dosyć rozsądny jeżeli chodzi o reklamacje. Może się skończy na tym, że obfotografują, wyślą do Treka i tyle. Ja na uznanie reklamacji czekałem 3 dni (poniedziałek - czwartek) i przez ten czas mogłem używać sprzętu. Jak można to trzeba reklamować. A jeżeli już jesteśmy przy temacie - dostałem nowe siodełko ale żadnego kwitu, paragonu - bieg gwarancji na to nowe liczy się od dnia zakupu reklamowanego wg Treka. Nie za bardzo rozpoznawałem temat - czy ktoś wie może jak to zgodnie z polskim prawem jest ? Czy na wymienione na gwarancji przysługuje znowu dwa lata czy tez dwa lata liczy się od zakupu nowego, oryginalnego towaru ?
kalcytek Napisano 19 Czerwca 2019 Autor Napisano 19 Czerwca 2019 Podjechałem do serwisu. Piasta no name do śmieci! Ale po długim weekendzie wjeżdża albo swiss albo hope to ta milsza strona medalu
wkg Napisano 19 Czerwca 2019 Napisano 19 Czerwca 2019 Tzn uznali i wymieniają na Swiss albo Hope ? : ) Tylko jak Swiss to nawet dopłac ale minimum DT 350
kalcytek Napisano 19 Czerwca 2019 Autor Napisano 19 Czerwca 2019 Tzn, że nie mam czasu bawić się w reklamację czegoś co za chwilę znowu padnie. Moja decyzja wymiana od razu na coś porządnego. Tak min. DT 350, plus za ładny dźwięk
kalcytek Napisano 26 Czerwca 2019 Autor Napisano 26 Czerwca 2019 Obręcze zostają stare, są lekkie, równe i na razie nie ma co zmieniać. Do tego wpadają nowe tarcze xt bo stare są na śruby, a piasty na CL plus od razu przednie koło też na dt swiss 350. Komplet ładniej wygląda
kalcytek Napisano 27 Czerwca 2019 Autor Napisano 27 Czerwca 2019 Bo tarcze są lżejsze/szybsza wymiana względem montażu na śruby oraz nowe grupy shimano xt i xtr przewidują montaż tarcz jedynie na CL. A po trzecie dostałem dobra cene na obie piasty
Zindo Napisano 16 Lipca 2019 Napisano 16 Lipca 2019 W dniu 19.06.2019 o 12:18, wkg napisał: A jeżeli już jesteśmy przy temacie - dostałem nowe siodełko ale żadnego kwitu, paragonu - bieg gwarancji na to nowe liczy się od dnia zakupu reklamowanego wg Treka. Nie za bardzo rozpoznawałem temat - czy ktoś wie może jak to zgodnie z polskim prawem jest ? Czy na wymienione na gwarancji przysługuje znowu dwa lata czy tez dwa lata liczy się od zakupu nowego, oryginalnego towaru ? Zgodnie z tym co piszą tu http://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/gwarancja/ "W przypadku wymiany pojedynczej części należącej do reklamowanego towaru czas gwarancji biegnie od nowa w odniesieniu do tej części – np. wymiana karty graficznej w komputerze."
Zindo Napisano 17 Lipca 2019 Napisano 17 Lipca 2019 @wkg, przydałby Ci się jakiś papier, że do tej wymiany siodełka doszło. Swoja drogą jest wiele ciekawych informacji na stronie jak to, że koszt dostarczenia wadliwego towaru pokrywa gwarant.
Zindo Napisano 17 Lipca 2019 Napisano 17 Lipca 2019 Jakiś wpis chociaż w książeczkę gwarancyjną ? Nie ładnie z ich strony Nie mieli wiedzy na ten temat albo postąpili tak świadomie. Trzeba by może im paragraf pokazać to by zmienili zdanie. Jeśli dużo czasu zostało do końca gwarancji to nie ma się co tak martwić. Ogólnie to trzeba brać co korzystniejsze czasem rękojmia czasem gwarancja.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.