Quell Napisano 17 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2019 Czy dodanie dodatkowych klamek,do górnego chwytu baranka,pogarsza w jakiś sposób pracę takich np. trp spyre c ? Wiadomo,dodatkowy element w układzie,ale zakładając poprawne ustawienie,nie będzie gorszego działania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2019 A po co Ci to badziewie. Tez kiedys myslalem (tuż przed kupieniem pierwszej baranin) że pierwsze co to załoze takie klamki.... kupilem rower zacząłem jeździć a jadnoczesnie znajomy dał mi bryka na swoim przełaju z takimi klamkami... od pierwszego dotkniecia widzialem że te klamki to porażka, chodzi głownie o ich wąski rozstraw i waski chwyt kierownicy... nie wiem jak dla innych ale ....dla mnie jezdzacego na kierownicy 44cm złapanie za te klamki było pierwszym i ostatnim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2019 Nie wpływały jakoś dramatycznie na jakość hamowania... chociaż raz miałem je ze złymi pancerzami i owijanie pancerza owijką pogarszało działanie klamkomanetek wtedy sprawniej działały te przy mostku, ale to już inna historia... zastosowanie ich to kwestia indywidualna, dopasowanie do roweru i i sylwetki.... w barankach na ostrym do miasta używałem non stop wąskiego chwytu i wtedy w szosie ręce też wciąż były wąsko, dopiero za miastem na gumach.... teraz ten odruch mi się skończył. W rowerze na sakwy jak się jedzie nuda nuda nuda też się mogą przydać... głównie w ruchu miejskim... kiedy głowa wysoko i plecy prosto. Można przetestować.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quell Napisano 18 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2019 15 godzin temu, cinol123 napisał: A po co Ci to badziewie. Z powodu ponad 30 letniego przyzwyczajenia rowerowego,w którym zawsze klamki miałem pod palcami. Akurat zdarzyło mi się przejechać przełajem z takimi klamkami,i nie uważam tego za całkowicie poroniony pomysł,może to kwestia większego obycia/przyzwyczajenia. 13 godzin temu, itr napisał: Można przetestować.... Prawdopodobnie tak zrobię,jeżeli w jakiś sposób upośledziło by pracę hamulców (i tak szału nie ma),nawet nie byłoby dyskusji,największym minusem dla mnie,jest zajęcie miejsca przez te klamki,które można inaczej wykorzystać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2019 minusem jest to że jak zmienisz zdanie trzeba odwinąć owijkę i dać nowy pancerz masz też pewne ograniczenie dla toreb na rzepy... Pancerz lex sl, dobra linka nie powinno być problemów... ogólnie w rowerach intensywnych do pedałowania w lajkrze mi te klamki nie były potrzebne, a w rowerach do jazdy w dżinsach bardzo lubiłem. w ostrych z kolei bywało że były jedynymi... ich dźwignie są sprawne, miałem tektro. Ale w stromej geometrii szosowej. W rozlazłym geometrycznie grawelu raczej skróciłbym mostek i częściej jechał w chwycie na gumach, a nie przy mostku. Uwaga na mocowanie, są ok 22,2 , 26, i i owersajz z redukcją te wąskie kiedyś mnie zmyliły i kupiłem nie do swojej kierownicy "wąskiej" pewnie te najwęższe a chciałem blisko mostka mocować... sprawdź temat wymiarów suwmiarką bo może coś przekręcam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.